چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / گواردیولا، از حالا نگران شبیه‌سازی سادیو مانه
گواردیولا، از حالا نگران شبیه‌سازی سادیو مانه

گواردیولا، از حالا نگران شبیه‌سازی سادیو مانه

کسب و کار نیوز :پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی تیمش مقابل ساوتهمپتون درباره بازی بزرگ هفته آینده مقابل لیورپول صحبت کرده و گفت نگران شبیه‌سازی‌های سادیو مانه در محوطه جریمه است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از پیروزی ۲-۱ منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون که دیروز در اتحاد، ورزشگاه خانگی سیتیزن‌ها بدست آمد، در کنفرانس خبری پپ گواردیولا سرمربی سیتی بعد از این بازی در کمال تعجب در حرفهای او پای سادیو مانه مهاجم سنگالی لیورپول به میان آمد. گواردیولا که با این بخش از حرفهای خود نشان داد از همین حالا به  خاطر بازی بزرگ هفته آینده تیمش با لیورپول دلمشغولی دارد گفت مانه بازیکنی است که گاهی خود را در محوطه جریمه به زمین می‌اندازد و این برای او نگران‌کننده است.

رسانه‌های انگلیسی به این اشاره کردند که در آستانه دیدار یکشنبه آینده دو صدرنشین لیگ برتر، لیورپول و منچسترسیتی، گواردیولا با اشاره به نام سادیو مانه در مصاحبه خود سعی داشته تنش را عمدا بالا ببرد و به این ترتیب جنگ روانی را به زمین لیورپولی‌ها منتقل کند. منچسترسیتی یکشنبه هفته آینده به آنفیلد خواهد رفت تا در بزرگترین بازی نیم‌فصل لیگ برتر با شاگردان کلوپ دیدار کند.

گواردیولا در این بخش از مصاحبه مطبوعاتی دیروز خود گفت:” مانه گاهی اوقات شبیه‌سازی می‌کند. او  البته استعداد خاصی هم در زدن گلهای حساس در لحظات آخر دارد و گاهی هم چنین گلهایی می‌زند. او یک بازیکن بااستعداد است”.

گواردیولا در ادامه صحبتهایش درباره لیورپول گفت:” یک برد لحظه آخری دیگر برای لیورپول؟ اگر یکی دو بار چنین اتفاقی بیفتد می‌شود حرفهای آنها را قبول کرد که می‌گویند ما خوش‌شانس بودیم، ما خوش شانس بودیم. ولی این اتفاقی است که در دو فصل گذشته هم بارها و بارها افتاده. آنها شخصیت خاصی برای انجام این کار دارند”.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.