صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تشریح شجاعیان: رباط صلیبی ام چطور پاره شد
تشریح شجاعیان: رباط صلیبی ام چطور پاره شد

صدای زانویم این بار فرق داشت

تشریح شجاعیان: رباط صلیبی ام چطور پاره شد

کسب و کار نیوز: داریوش شجاعیان فصل خوبی را با استقلال آغاز کرده بود اما مصدومیت دوباره او از ناحیه زانو بار دیگر او را برای مدتی از فوتبال دور خواهد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در روزی که استقلال با ۴ گل سایپا را شکست داد هافبک شماره ۲۳ استقلال حال و روز متفاوتی داشت. او در دقیقه ۳۶:۰۸ و در برخورد زانو به زانو با هافبک سایپا برای دومین بار با پاره گی رباط صلیبی مواجه شد؛ آن هم درست در همان دقیقه ای که در بازی با ذوب آهن رباط داده بود. شجاعیان امروز پیامی صوتی را برای برنامه “سلام صبح بخیر” شبکه سه تلویزیون در ارتباط با مصدومیتش فرستاده بود. او دراین پیام گفت:” همانطور که در آن عکسی که در رسانه ها منتشر شده بود ضربه ای از پشت به پای من برخورد کرد ، البته این ضربه اگر کامل از پشت زانو برخورد می کرد این اتفاق نمی افتاد اما ضربه کمی رو به بیرون بود و باعث شد پای من به داخل بپیچد.”

او افزود:” لحظه ای که رباط صلیبی پاره می شود ؛ درست در همان لحظه یک حس و یک صدایی در زانو ایجاد می شود که فقط خود شخص آن را متوجه می شود. این بار صدای زانویم مثل دفعه قبل نبود، درد نداشتم و حتی می خواستم بازی کنم که دکتر مانع از این کار شد. بعد از بازی که ام آر آی و آزمایش ها را انجام دادم مشخص شد که رباط صلیبی م پاره شده است. این بدترین مصدومیت برای یک بازیکن فوتبال است.”

هافبک خلاق استقلال در ادامه گفت: “دارم روی پایم کار می کنم تا ورمش بخوابد و آماده انجام عمل جراحی شود. امیدوارم بعد از بازگشتم به فوتبال لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را داشته باشم، برای این تیم زحمت بکشم و هوادارانش را خوشحال کنم. من هواداری مثل آن ها ندیده ام، از هواداران ممنون هستم وقتی به ورزشگاه رفتم تشویقم کردند؛ همچنین از محمد دانشگر تشکر می کنم که با آن پیراهن به زمین رفت. من و محمد رابطه عمیقی داریم و او به خاطر رفاقتمان این کار کرد. از او و بقیه بچه ها تشکر می کنم که از من حمایت کردند. امیدوارم لایق این حمایت ها باشم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.