صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / یورگن کلوپ لیورپول را اساساً تغییر داده
یورگن کلوپ لیورپول را اساساً تغییر داده

جردن هندرسون:

یورگن کلوپ لیورپول را اساساً تغییر داده

کسب و کار نیوز: جردن هندرسون، زننده گل اول لیورپول در جریان پیروزی 2-1 این تیم مقابل تاتنهام از روحیه تیمش در این بازی تمجید کرده و می‌گوید یورگن کلوپ، لیورپول را اساساً تغییر داده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, لیورپول دیشب در خانه خود آنفیلد در یک بازی مهم به مصاف تاتنهام رفت و موفق شد با گلهای جردن هندرسون و محمد صلاح حریفش را ۲-۱ مغلوب کند. هندرسون در پایان بازی از روحیه‌ای که یورگن کلوپ به مرسی‌سایدی‌ها داده تمجید کرد و گفت این مربی آلمانی لیورپول را اساسا تغییر داده است.

در پایان بازی وقتی خبرنگار اسکای اسپورتز از هندرسون پرسید چه عاملی باعث شد لیورپول در این بازی درحالیکه در دقیقه ۱ گل خورده بود به بازی برگردد و در نهایت با پیروزی از زمین خارج شود در پاسخی یک کلمه‌ای گفت:” روحیه”.

هندرسون در ادامه گفت:” روحیه ما در یکی دو سال گذشته به مراتب بهتر شده. سرمربی ما تیم را به شدت تغییر داده و حالا روحیه‌ای که در تیم وجود دارد واقعا بی‌نظیر است”.

ستاره لیورپول در ادامه صحبتهایش گفت:” ما هر وقت با مشکل مواجه می‌شویم بر مشکلات غلبه می‌کنیم. ما باید در طول فصل همین روحیه را حفظ کنیم. گاهی مثل امروز کار برایمان دشوار می‌شود ولی مهم این است که از شرایط سخت عبور کنیم، به همدیگر روحیه بدهیم و همیشه به خودمان باور داشته باشیم”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.