صفحه اصلی / سرخط خبرها / اعیانی‌ترین محله آمریکا کجاست؟
اعیانی‌ترین محله آمریکا کجاست؟

اعیانی‌ترین محله آمریکا کجاست؟

کسب و کار نیوز محله " سنترال پارک جنوبی" در شهر نیویورک رکوددار گران‌ترین محله آمریکا شد.

ارزیابی متوسط قیمت خانه‌های فروخته شده در محله‌های مختلف آمریکا نشان می‌دهد که نیویورک کماکان گران‌ترین بازار مسکن در آمریکا را در اختیار دارد. طی مطالعات صورت گرفته توسط موسسه ” پراپرتی کلاب” متوسط قیمت خانه‌های معامله شده در محله جنوبی سنترال پارک در شهر نیویورک در بازه زمانی ژانویه تا ژوئیه ۲۰۱۹ معادل ۹.۸ میلیون دلار بوده که بیش‌تر از هر محله دیگری در شهرهای مختلف آمریکا بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا به نقل از بیزینس اینسایدر، در این گزارش هم‌چنین شهر نیویورک با متوسط قیمت مسکن ۲ میلیون دلار، گران‌ترین شهر در بین شهرهای آمریکایی در بازه زمانی مورد مطالعه بوده است. دومین محله گران قیمت نیز در شهر نیویورک بوده و متوسط قیمت مسکن در آن ۵.۹ میلیون دلار برآورد شده است.

جالب است که بدانید رکورد گران‌ترین خانه خریداری شده در آمریکا نیز متعلق به همین شهر است. خبرگزاری‌ها در ماه ژانویه امسال گزارش داده بودند کن گریفین، میلیاردر ۵۰ ساله آمریکایی و بنیان‌گذار صندوق پوشش ریسک “سیتادل” که با ۹.۶ میلیارد دلار ثروت در رده صد و سی هشتم ثروتمندترین افراد جهان قرار دارد، با خرید یک پنت هاوس در شهر نیویورک به ارزش ۲۳۸ میلیون دلار، رکورد خرید گران‌ترین خانه در آمریکا را به نام خود ثبت کرده است.

طبق اعلام موسسه “مرکر” نیویورک در حال حاضر گران قیمت‌ترین شهر در آمریکا و نهمین شهر گران قیمت در جهان محسوب می‌شود. شهرهای سنگاپور، توکیو و هنگ کنگ از سوی این موسسه به عنوان گران ترین شهرهای جهان معرفی شده‌اند.

مجتمع جنوبی که در محله جنوبی سنترال پارک نیویورک قرار دارد رکورددار گران قیمت ترین واحدهای آپارتمانی را در آمریکا دارد به گونه‌ای که هر واحد آپارتمانی در این مجتمع ۲۵۰ میلیون دلار قیمت گذاری شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.