صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نوری: جلوی استقلال جای تیر به تور می‌زنیم
نوری: جلوی استقلال جای تیر به تور می‌زنیم

بازی در آزادی سخت است اما پتانسیل بردن هر تیمی را داریم

نوری: جلوی استقلال جای تیر به تور می‌زنیم

کسب و کار نیوز:کاپیتان پارس جنوبی جم می گوید تیمش می خواهد در آزادی مقابل استقلال یک بازی خوب را انجام دهد که منجر به نتیجه گیری شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, محمد نوری درباره شرایط تیمش قبل از بازی با استقلال، بدشانسی های اخیر پارس جنوبی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

**با توجه به بودجه مان نتایج خوبی گرفته ایم

شرایط تیم ما خوب است. تمرینات خوبی انجام می دهیم و همه شاهد هستند که چقدر بازی های زیبایی را در زمین ارائه می دهیم. فکر می کنم با توجه به بودجه ای که امسال داریم نتایج خوبی هم کسب کردیم. البته می توانستیم بهتر هم کار کنیم اما انشاالله شرایط مان بهتر هم می شود.

**از این بازی جای تیر به تور می زنیم

ما در ۷ مسابقه ۸ بار توپ را به تیر دروازه حریفان زده ایم و این از بدشانسی مان است. به هر حال بدشانسی گریبان هر تیمی را در مقطعی می گیرد. این هم از شانس ما بوده که توپ هایمان به تیر خورده است. شک نکنید روزی می آید که به جای تیر همه توپ ها به تور می خورد. انشاالله از بازی با استقلال این اتفاق رخ می دهد.

**اتفاقات گذشته را فراموش کردیم

هر اتفاقی در گذشته افتاده را فراموش کردیم. اینکه توپ هایمان به گل تبدیل نشده دیگر مهم نیست. باید از الان به بعد هرچه در توان داریم بگذاریم. بازیکنان ما توانایی انجام هر کاری را دارند و انشاالله در آینده شرایط بسیار بهتر خواهد شد.

**بازی کردن در آزادی سخت است

استقلال تیم خیلی خوبی است. آنها نسبت به اول فصل متحول شده اند و بازی های خوبی انجام می دهند. بازی قبلی را نیز با اختلاف گل بالا برده اند. قطعا با شرایط کنونی در آزادی بازی سختی داریم اما می خواهیم دست پر از زمین خارج شویم و برای این منظور تلاش خواهیم کرد.

**انگیزه خاصی برای بازی با استقلال ندارم

با اینکه سالها در پرسپولیس حضور داشتم و پرسپولیسی هستم اما برایم تفاوتی ندارد جلوی چه تیمی بازی می کنم. من همیشه در زمین تمام تلاشم را می کنم تا برای تیمم مثمرثمر باشم. مطمئنا در بازی روز جمعه هم برای موفقیت تیمم هرکاری انجام می دهم و امیدوارم بتوانم موثر باشم.

**پتانسیل بردن هر تیمی را داریم

تیم ما پتانسیل بردن هر تیمی را دارد و این را در بازی های قبل نشان داده ایم. در بازی قبل در ورزشگاه آزادی هم دیدید که چقدر خوب بازی کردیم. مطمئنا با روحیه خوبی که از تیم سراغ دارم می توانیم مقابل استقلال هم موفق شویم. امیدوارم شانس هم با ما یار باشد و بتوانیم از میدان سخت آزادی امتیاز بگیریم و هواداران خوبمان را خوشحال کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.