صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تاتنهام باید اعتماد به نفس خود را احیا کند
تاتنهام باید اعتماد به نفس خود را احیا کند

مائوریسیو پوچتینو:

تاتنهام باید اعتماد به نفس خود را احیا کند

کسب و کار نیوز:مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، معتقد است که تیمش برای بازگشت اعتماد به نفس به زمان نیاز دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, تاتنهام طی هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب نکرده است. آن ها در لیگ برتر شرایط خوبی را تجربه نمی کنند و در رتبه هفتم جدول قرار دارند. شاگردان پوچتینو تا پیش از شروع هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، در این رقابت ها نیز ضعیف ظاهر شده بودند و پس از شکست تحقیر آمیز هفته دوم مقابل بایرن مونیخ در قعر جدول گروه خود قرار گرفته بودند. دیشب اما شاگردان پوچتینو موفق شدند با ارائه یک نمایش فوق العاده با نتیجه ۵-۰ از سد ستاره سرخ بلگراد عبور کنند تا کمی نتایج ضعیف اخیر خود را به فراموشی بسپارند.

مائوریسیو پوچتینو طی هفته های اخیر کار بسیار سختی در بازسازی اعتماد به نفس از بین رفته شاگردانش داشته است. او طی هفته های اخیر تاکید کرده بود که تیمش برای بازیابی خود به زمان نیاز دارد. با وجود فشار های بی امان و گمانه زنی های هفته های اخیر درباره اخراج پوچتینو اما او امید زیادی به احیای کامل تیمش دارد. پوچتینو پس از پیروزی پر گل دیشب مقابل ستاره سرخ بلگراد گفت:” من احساس خیلی خوبی دارم. این بهترین لحظه برای ترمیم احساسات ماست. ما باید اعتماد به نفس خود را باز سازی کنیم و در این راه لازم است که گام به گام پیش برویم. پیروزی مقابل ستاره سرخ تنها اولین قدم برای ایجاد اعتماد به نفس دوباره برای ما بود. ما تلاش خواهیم کرد که به چیزی برسیم که همه انتظار آن را از ما دارند.

مهم ترین چیز آرامش است و این که کنار هم باشیم؛ با این روش می توانیم به هر آن چه که می خواهیم برسیم.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.