صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / یادداشت معاون وزیر صمت و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران درباره روز ملی صادرات

حمید زادبوم معاون وزیر صمت و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران

یادداشت معاون وزیر صمت و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران درباره روز ملی صادرات

کسب و کار نیوز - روز ملی صادرات روز قدرشناسی و ارج نهادن به صادرات و همه صادر کنندگان است. صادر کنندگانی که در قامت رزمندگان جنگ اقتصادی این بار در میدان جنگ تحریمی از کیان اسلامى شان دفاع می کنند و با درایت و رشادت خود دنیا را متحیر کرده اند.

کسب و کار نیوز – من به نمایندگی از سازمان توسعه تجارت ایران بر خود واجب می دانم از همه صادر کنندگان و دست اندر کاران حوزه تجارت خارجی که امروز هدف ناجوانمردانه ترین ترفند های تحریمی دنیای پوشالی غرب قرار گرفته اند تشکر کرده و بار دیگر بخاطر همدلی و همراهی ایشان برای گذر از گردنه های خطیر ساخته ى دشمنان، سپاس خود را ابراز دارم.
برگزاری روز ملی صادرات ۱۳۹۸ با شعار “رونق تولید صادراتی، شکوفایی اقتصادی،” قدردانی از جهادگران عرصه نبرد اقتصادی و قهرمانان اقتصاد ملی است که با روش های نوین بازاریابی، صادرات کالا و خدمات باکیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و رعایت ذائقه بازارهای هدف، به عنوان صادرکنندگان ممتاز و نمونه کشور شایسته تقدیر هستند.
صادرکنندگان افتخار آفرین کشور ، تمامی امکانات و مساعی خود را در جهت توسعه صادرات غیر نفتی به خدمت گرفته اند تا با بهره گیری از ظرفیت های لجستیکی، فنی، مالی و علمی موجود در کشور در راستاى گامهای دولت برای تسهیل فرآیندهای صادراتی و با توجه به لزوم افزایش مشارکت بخش خصوصی و جامعه علمی کشور در تدوین راهبردهای صادراتی، آثار و تبعات منفی هر تصمیم و سیاستی در حوزه تجارت خارجی کشور را به حداقل ممکن تنزل دهند.
بار دیگر مؤکداً بر خود لازم می دانم به نمایندگی از سوی تمامی دست اندرکاران تجارت خارجی کشور مراتب تشکر و قدرشناسی خود را از تلاش ارزشمند پرچمداران افتخارآفرین در عرصه صادرات کشور ابراز داشته و توفیق روز افزون آنها را در اعتلای نام و نشان ایرانی اسلامى در اقصی نقاط جهان مسألت نمایم.

همچنین مطالعه کنید:

واردات ۳۰ تن طلا به کشور در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد رضوانی‌فر رئیس کل گمرک ایران گفت: ۲۹ تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.