صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / آغاز مراسم افتتاح «بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال»

آغاز مراسم افتتاح «بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال»

کسب و کار نیوز - مراسم افتتاح "بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال" با حمایت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حال برگزاری است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سیتنا، مراسم افتتاح “بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال” با حمایت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اولین نهاد توسعه اشتغال پایدار در رسته فناوری اطلاعات و ارتباطات ذیل برنامه اشتغال فراگیر، هم اکنون و با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مدیران و مقامات مسوول در حال برگزاری است.

گفتنی است؛ ایجاد مراکز خلاقیت، آموزش و توانمند سازی افراد مستعد درحوزه انیمیشن، راه‌اندازی شبکه ملی تولید محتوای دیجیتال، تولید محتوا با هدف توسعه بازار محتوا در بازارهایی نظیر تبلیغات، آموزش، سرگرمی، بین الملل ،  تولید محتوای محلی و ایجاد و توسعه شرکت های توانمند محتوای دیجیتال، عرضه محتوا در بازارهای بین‌المللی با تمرکز بر زبان‌های عربی، ترکی، کردی و بلوچی …. ، شکل دهی اجزای زیست ‌بوم توسعه کسب و کار مبتنی بر محتوای دیجیتال و سازماندهی و پشتیبانی از بنگاه‌های کسب و کار در بخش‌های مختلف اقتصادی، در یک زیست‌ بوم هدایت شده مبتنی بر محتوای دیجیتال از جمله اهداف راه اندازی این بنیاد ملی به شمار می رود.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.