صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تعلیق به معنای بخشش نیست
تعلیق به معنای بخشش نیست

علیرضا صالحی:

تعلیق به معنای بخشش نیست

کسب و کار نیوز:فدراسیون فوتبال دیروز و ساعاتی پیش از بازی پرسپولیس در برابر پیکان یک جلسه محرومیت باقی مانده شجاع خلیل زاده را به حالت تعلیق در آورد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, با وجود صدور این رای شجاع خلیل زاده پرسپولیس را در این بازی همراهی نکرد؛ به این خاطر که شب پیش از بازی از لیست تیم کنار گذاشته شد و در خانه مشغول استراحت بود و در زمان صدور این رای هم اعلام کرد که تصمیم جدید کمیته استیناف هیچ ثمری برای او نداشته است.

علیرضا صالحی، رییس کمیته استیناف در واکنش به این سوال که مگر پیش از این اعلام نشده بود همه آراء صادره در مورد دربی تایید شده است؟ گفت:« بله همه آراء صادره از سوی کمیته انضباطی در مورد دربی تایید شده بود اما بر اساس قانون خاطی بعد از سپری کردن نیمی از محرومیت می تواند درخواست رسیدگی دوباره به پرونده را ارایه بدهد. بر این اساس درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش شجاع خلیل زاده قانونی بوده و ما موظف به رسیدگی به این پرونده بودیم.»

چرا رای مربوط به این پرونده ساعاتی پیش از این بازی اعلام شد؟ علیرضا صالحی در پاسخ به این سوال می گوید:« با توجه به تعطیلات روزهای اخیر و سفر دو همکارمان به کربلای معلی صبح روز یکشنبه به این درخواست رسیدگی کردیم و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که یک جلسه محرومیت باقی مانده شجاع خلیل زاده را به حالت تعلیق درآوریم. طبیعتا با توجه به اینکه این رای ساعاتی پیش از بازی با پیکان صادر شد باشگاه در صورت نیت به استفاده از این بازیکن می توانست این کار را انجام دهد و چون درخواست رسیدگی داده بود باید پیش بینی می کرد شاید رای ما در مورد این بازیکن چیزی متفاوت با گذشته باشد. البته باید اذعان کنم رسانه ها در تحلیل رای به درستی عمل نمی کنند. رای تغییر نکرده است و دچار تعدیل هم نشده است. اتفاقا رایی که به حالت تعیلق در می آید بازدارنده و به ضرر بازیکن است. وقتی رای نهایی و اجراء می شود پرونده بسته می شود اما وقتی رای به حالت تعلیق در می آید بازیکن در صورت کوچکترین تخلف هم باید رای جدید را متحمل شود و هم رایی که در گذشته وجود داشته است. این موضوع حاشیه امنیت را از بازیکن می گیرد و همیشه بازیکن این دغدغه را دارد که در صورت کوچکترین تخلف با جریمه سنگین تری به نسبت گذشته مواجه خواهد شد. تعلیق به معنای بخشش نیست. این نکته ای است که باید به درستی تحلیل شود.»

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.