چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آرسنال در مسیر موفقیت قرار دارد
آرسنال در مسیر موفقیت قرار دارد

اونای امری:

آرسنال در مسیر موفقیت قرار دارد

کسب و کار نیوز: اونای امری، سرمربی آرسنال، مطمئن است که تیمش در مسیر درست قرار دارد و به زودی بار دیگر به یکی از قدرت های فوتبال انگلیس تبدیل می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, توپچی ها در حال حاضر با یک بازی کمتر و دو امتیاز اختلاف با چلسی و لسترسیتی، در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها می توانند با پیروزی در دیدار امشب مقابل شفیلد یونایتد، به رتبه سوم جدول برگردند و فاصله شان با لیورپول صدرنشینی را به ۸ امتیاز کاهش بدهند.

در چنین شرایطی، امری اعتقاد دارد که همه بازیکنانش در مسیر درستی قرار دارند و تیمش به زودی شاهد موفقیت های جدیدی خواهد بود.

او به اسکای اسپورتس گفت:” من هر روز با رائول (سانیِئی-مدیر نقل و انتقالات آرسنال)، اِدو (مدیر ورزشی تیم) و بازیکنان صحبت می کنم. کار ما مهمتر از حرف های ماست و من واقعا از شرایط باشگاه راضی هستم. من واقعا از بازیکنان راضی هستم.

در دو، سه، چهار هفته اخیر، همه بازیکنان از جمله مسوت اوزیل خیلی خوب کار کرده اند. من با رائول صحبت می کردم و او هم همین نظر را داشت.

ما می توانیم در هر بازی بهتر بازی کنیم. این یک پروسه است. ما کم کم باید از بازیکنان جوان استفاده کنیم تا به عملکرد مورد نظر برسیم، به آنها اعتماد به نفس بدهیم و آنها تجربه بازی به دست بیاورند.

برای مثال، بوکایو ساکا در حال پیشرفت است، به ما کمک می کند و بازی های خوبی به نمایش می گذارد. می داند که او برای رسیدن به پیشرفت مورد نیاز، باید گام های بیشتری بردارد. سایر بازیکنان هم همین طور هستند.

برای ما مهم است که در هر دیدار در سطح خوبی ظاهر شویم. ما در حال حاضر در سطح خوبی هستیم. در این صورت است که ما می توانیم به راه بهتری برای بازی مان پیدا کنیم.”

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.