صفحه اصلی / سرخط خبرها / پیش بینی باران و برف ۶ روزه دربرخی مناطق کشور
پیش بینی باران و برف ۶ روزه دربرخی مناطق کشور

سازمان هواشناسی کشور خبر داد

پیش بینی باران و برف ۶ روزه دربرخی مناطق کشور

کسب و کار نیوز - سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی از امروز تا جمعه ۳ آبان در برخی مناطق کشور خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور از امروز تا روز چهارشنبه اول آبان‌ماه ۹۸ در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب و شمالغرب کشور رگبار پراکنده گاهی وزش باد شدید و رعد و برق روی می‌دهد،‌ طی این مدت در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین،‌البرز و تهران در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم آبان علاوه بر مناطق فوق در جنوب غرب کشور و برخی مناطق مرکز کشور رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی شده و در این مدت به دلیل افزایش باد روی شمال عربستان و جنوب عراق وقوع گرد و خاک در استان های خوزستان و ایلام نیز دور از انتظار نیست.

همچنین امروز تا آخر هفته در سواحل شمالی کشور بارش متناوب باران و وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا در بخش‌های شمالی بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می یابد. سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده در ارتفاعات و نقاط سردسیر شمالغرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف دور از انتظار نیست.

همچنین امروز و فردا دوشنبه ساعات بعدازظهر در مناطقی از کرمان و ارتفاعات شمال هرمزگان رشد ابری و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.