صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دژاگه مثل راکی خود را به استقلال می‌رساند؟
دژاگه مثل راکی خود را به استقلال می‌رساند؟

کاپیتان اشکان در سکوت مطلق

دژاگه مثل راکی خود را به استقلال می‌رساند؟

کسب و کار نیوز :اشکان دژاگه در کشور آلمان دوران نقاهتش را سپری می کند و مشخص نیست چه زمانی به فوتبال برمی گردد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, هافبک باتجربه تیم ملی و تراکتور بعد از مصدومیت سختی که قبل از شروع مسابقات لیگ نوزدهم پشت سر گذاشت، حالا در اردوی تیم ملی اسیر مصدومیتی دوباره شده که آینده اش را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

دژاگه در ترکیب اولیه تیم ملی ایران برای مسابقه کامبوج در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشت اما هنگام گرم کردن بازیکنان مصدوم شد و از ترکیب بیرون رفت. در نگاه اول به نظر می رسید مصدومیت اشکان جدی نباشد و او برای احتیاط بیشتر از ترکیب بیرون گذاشته شده اما ترک اردو قبل از بازی با بحرین نگرانی ها درباره وضعیت او را افزایش داد.

دژاگه نه تنها همراه ملی پوشان ایران برای دیدار با بحرین به منامه سفر نکرد، که بعد از هماهنگی با مدیران باشگاه تراکتور و همچنین مصطفی دنیزلی به آلمان رفت تا دوران نقاهت خود را در این کشور بگذراند.

نکته قابل توجه درباره مصدومیت اخیر دژاگه این است که هیچ اطلاعات دقیقی در این خصوص در دست نیست. نه پزشکان تیم ملی و نه پزشکان تراکتور اظهارنظری درباره میزان آسیب دیدگی اشکان انجام نداده اند و او شخصا برای درمان اقدام کرده است.

دژاگه این روزها ترجیح داده دور از فضای پزشکی ایران در کشور آلمان مراحل درمانی را سپری کند و به فوتبال برگردد، اما هنوز هیچ کس نمی داند او چه زمانی بهبود پیدا می کند و آیا می تواند تراکتور و تیم ملی را همراهی کند. حتی مشخص نیست چه قسمتی از پای او به طور دقیق آسیب دیده است!

چیزی که درباره دژاگه مشخص است که بازی هفته های هفتم و هشتم تراکتور مقابل نساجی و صنعت نفت آبادان را از دست داده و مشخص نیست حتی بتواند در مصاف با استقلال در هفته نهم هم حضور پیدا کند. دیدار تراکتور و استقلال روز پنجشبه ۹ آبان برگزار می شود و دژاگه حدود دو هفته زمان دارد تا دوران نقاهتش را پشت سر بگذارد و خود را به این مسابقه حساس برساند.

اگر دژاگه به این مسابقه نیز نرسد، حضورش در اردوی بعدی تیم ملی که ۲۰ آبانماه برای بازی با عراق تشکیل می شود هم در هاله ای ابهام قرار می گیرد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت این ستاره باتجربه و توانمند چه زمانی به فوتبال برمی گردد و می تواند تراکتور و تیم ملی را در مسابقات مختلف همراهی کند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.