صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اجبار دنیزلی؛ خط هافبک تراکتور زیر و رو می‌شود
اجبار دنیزلی؛ خط هافبک تراکتور زیر و رو می‌شود

اجبار دنیزلی؛ خط هافبک تراکتور زیر و رو می‌شود

کسب و کار نیوز :مصطفی دنیزلی مجبور است در ترکیب تیمش نسبت به بازی قبل تغییراتی را ایجاد کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, تراکتور در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر ظهر دوشنبه میهمان نساجی مازندران است. این بازی در شرایطی برگزار می شود که غیبت برخی بازیکنان و اضافه شدن محمدرضا خانزاده، سرمربی تراکتور را مجبور خواهد کرد تا او ترکیب تیمش را با تغییراتی مواجه کند.

دنیزلی در بازی گذشته خود مقابل پارس جنوبی به دلیل غیبت محمدرضا خانزاده مجبور شد از رضا اسدی در پست دفاع وسط استفاده کند و از وجود اکبر ایمانی در پست هافبک دفاعی بهره ببرد. حالا با بازگشت خانزاده به تمرینات گروهی او احتمالا به ترکیب اصلی تیمش مقابل نساجی برمی گردد و زوج ایمان سلیمی در خط دفاع خواهد شد. از این رو رضا اسدی نیز احتمالا به پست هافبک تدافعی خود باز خواهد گشت که این مساله بار دیگر باعث نیمکت نشینی ایمانی می شود.

از سوی دیگر اشکان دژاگه و ویلیان میمبلا دو هافبک توانمند تراکتور نیز در بازی با نساجی غایب هستند. دژاگه به دلیل مصدومیت قطعا به بازی دوشنبه نمی رسد و میمبلا نیز در جریان تمرینات آسیب دیده و احتمال غیبتش در ترکیب اصلی وجود دارد.

در غیاب این دو ستاره، دنیزلی مجبور است در خط هافبک تیمش تغییرات دیگری هم ایجاد کند. او در بازی گذشته مسعود شجاعی را به پست هافبک دفاعی برد اما با بازگشت اسدی احتمالا کاپیتان تیم ملی و تراکتور به پست هافبک وسط برمی گردد تا جای میمبلا را بگیرد. همچنین برای جایگزینی اشکان دژاگه نیز بازیکنان توانمند دیگری مثل سوگیتا حضور دارند که می توانند به میدان بروند و گره از کار دنیزلی باز کنند.

گفتنی است؛ دیدار نساجی و تراکتور ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.