صفحه اصلی / فرهنگی / میراث فرهنگی و گردشگری / آشنایی با تورهای بالی اودسا و گرفتن ویزا

آشنایی با تورهای بالی اودسا و گرفتن ویزا

کسب و کار نیوز - تور بالی ، یکی از تورهای خارجی ارائه شده در سایت مسافربری و گردشگری همیشه سفر می باشد که در اینجا قصد داریم شما را با این تور و جاذبه های دیدنی بالی آشنا کنیم.

 

آشنایی با جاذبه های دیدنی در تور بالی

تور بالی ، یکی از تورهای خارجی ارائه شده در سایت مسافربری و گردشگری همیشه سفر می باشد که در اینجا قصد داریم شما را با این تور و جاذبه های دیدنی بالی آشنا کنیم. در این جزیره که در کشور اندونزی واقع شده است جاذبه های دیدنی و تفریحی زیادی وجود دارد که گردشگران را علاقه مند به سفر به این جزیره کرده است.

جاذبه های بالی

بنای تانا لات: این بنا در بین بناهای دیدنی بالی از شهرت بسیار زیادی برخوردار است که دلیل آن سبک دریایی و پس زمینه غروب بسیار دل انگیز در این منطقه می باشد. در بالاترین نقطه در این منطقه یک بنای بسیار معروف وجود دارد که گردشگران در زمان سفر به این منطقه هرگز بازدید از آن را از دست نمی دهند. بازدید از این بنای تاریخی که در روستای «برابان» واقع شده است در تور بالی شرکت همیشه سفر گنجانده شده است.

شالیزارهای تگالا لنگ: این شالیزارها به دلیل سبک پلکانی و سیستم آبیاری سنتی که در بالی با نام «سوباک» وجود دارد، شهرت زیادی پیدا کرده اند. در بالای پلکان های این شالیزارها، چشم اندازهای بسیار زیبا و جذابی نمایان می باشد.

جنگل اوبود مانکی در جزیره بالی: این جنگل که با نام جنگل «مانکی سیکرد» نیز شهرت دارد، یکی دیگر از جاذبه های دیدنی این جزیره می باشد. این جنگل حاوی گونه های مختلفی از «میمون ماکاک» است که زیر نظر برنامه های مدیریت ملی مورد حفاظت قرار می گیرند. از آنجایی که این جنگل در نزدیکی مرکز شهر اوبود قرار گرفته است با کمی پیاده روی می توان از مکان های اقامتی زیبا و جذابی که در خیابان «جانان هونام» قرار گرفته است، استفاده نمود.

فروشگاه اوبود آرت: این فروشگاه که مردم محلی این منطقه آن را با نام «پاساژ سنی اوبود» می شناسند، از فروشگاه های مهم جزیره است که در نزدیکی و روبروی کاخ سلطنتی اوبود قرار گرفته است. در این فروشگاه انواع سوغاتی این جزیره که شامل؛ پارچه های ابریشمی، کیف های دست ساز، مجسمه، کلاه، تیشرت های سبک و سایر صنایع دستی این منطقه می باشد، به فروش می رسد.

آشنایی با تور اودسا

اودسا، نام شهری بندری در کشور اوکراین است که در نزدیکی دریای سیاه قرار گرفته است. شهر اودسا، یکی از مهمترین و جذاب ترین مناطق دیدنی می باشد که بازدید از آن در برنامه های تور اودسا قرار گرفته است. این شهر، با ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ نفر جمعیت و ۲۴۰ کیلومتر مساحت، یکی از ۴ شهر بزرگ در کشور اوکراین محسوب می شود که هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سوی خود جذب می کند. این شهر برای مردم روس و اوکراین از اهمیت زیادی برخوردار است که به همین دلیل به آن لقب « مروارید دریای سیاه» داده اند. فرهنگ و هنر شهر اودسا از شهرت جهانی برخوردار است که در سراسر دنیا علاقه مندان خاص خود را دارد.

جاذبه های دیدنی در تور اودسا

مهمترین جاذبه های دیدنی و گردشگری اودسا به شرح ذیل می باشند که در صورت مسافرت با همیشه سفر می توانید از آنها بازدید نمایید:

دخمه های اودسا: دخمه های اودسا، یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی در تور اودسا می باشند که به شکل شبکه های بزرگی از تونل های زیرزمینی در زیر شهر اودسا قرار گرفته اند. این دخمه های زیرزمینی که در جنگ جهانی دوم توسط نیروهای جماهیر شوروی به عنوان پناهگاه مورد استفاده قرار می گرفتند، امروزه نشان دهنده تاریخ این شهر می باشند و بخش هایی از آن به موزه هایی برای نشان دادن شهامت و افتخار این سربازان تبدیل شده است.

سالن تئاتر ملی و اپرا در شهر اودسا: یکی دیگر از جاذبه های دینی تور اودسا، سالن تئاتر ملی و اپرا اودسا می باشد. مردم کشور اوکراین و به ویژه شهر اودسا، بیش از هر کشوری با نوابغ موسیقی کشور روسیه آشنایی دارند. از این رو این مکان، یکی از بهترین مکان ها برای آشنایی و شنیدن آثار موسیقیایی روسی می باشد که با قیمت بسیار پایینی می توان با آنها آشنا شد. از این رو سالن تئاتر ملی و اپرا در شهر اودسا ساخته شده است تا آثار موسیقیایی روس را به گردشگران خود بشناساند.

ساحل  Lanzheron: مردم شهر اودسا، به دلیل نزدیکی با دریا می توانند همه روزه از نعمات و زیبایی های دریایی لذت ببرند. در این شهر ساحل های زیادی وجود دارد به طوری که در مرکز شهر می توان آنها را مشاهده نمود. در سواحل این شهر انواع امکانات تفریحی و گردشگری وجود دارد که آنها را به یکی از مهمترین مناطق گردشگری در تور اودسا تبدیل کرده است.

هزینه تور سفر به اودسا

هزینه تور اودسا مانند هر تور دیگری بستگی به مدت زمان اقامت، نوع هتل و ایرلانی است که برای سفر انتخاب می شود. بدیهی است که هر چقدر امکانات و خدمات هتل و ایرلاین های انتخاب شده و همچنین طول مدت اقامت بیشتر باشد، هزینه مورد نیاز برای تور اودسا نیز بیشتر خواهد بود.

راهنمای اخذ ویزای اوکراین

کشور اوکراین جزو آن دسته از کشورهایی است که شهروندان ایرانی برای سفر به آن نیاز به اخذ ویزا دارند از این رو در ادامه مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای اوکراین را بیان کرده ایم:

 

  • گذرنامه ای که حداقل ۷ ماه اعتبار دارد.
  • دو قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ با پس زمینه سفید که مشابه با عکس پاسپورت نباشد
  • گواهی شغلی مرتبط با هر شغل
  • کپی از کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه
  • پرینت بانکی
  • چک ضمانت شخص ثالث که برای اطلاع از قیمت آن باید به سایت های مربوطه مراجعه کنید.
  • تکمیل فرم سفارت و فرم مشخصات فردی

زمان مورد نیاز برای اخذ ویزای اوکراین

به طور کلی سفارت کشور اوکراین، بعد از اینکه متقاضی درخواست ویزا و سایر مدارک مورد نیاز را ارسال نمود، بعد از حداقل ۱۵ روز کاری ویزای کشور اوکراین را برای فرد متقاضی صادر خواهد کرد. اما اگر مواردی نیاز به مدارک و بررسی های بیشتر داشته باشد، ممکن است فرآیند اخذ ویزا تا یک ماه طول بکشد.

برگرفته از وب سایت شرکت خدمات مسافرتی همیشه سفر به آدرس اینترنتیhttps://hamishehsafar.com/

 

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴۲ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران/ بازدید ۵ میلیون خارجی از ایران در ۱۱ ماه

به گزارش کسب و کار نیوز، سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل در گزارشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.