صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رونالدو: من دنبال رکورد زدن نیستم، آنها دنبال من هستند
رونالدو: من دنبال رکورد زدن نیستم، آنها دنبال من هستند

بعد از رسیدن به رکورد 700 گل زده

رونالدو: من دنبال رکورد زدن نیستم، آنها دنبال من هستند

کسب و کار نیوز:کریستیانو رونالدو که دیشب در بازی پرتغال و اوکراین هفتصدمین گل دوران فوتبالی خود را به ثمر رساند گفت او به دنبال رکوردها نیست بلکه رکوردها هستند که به دنبال او می‌گردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, کریستیانو رونالدو دیشب در دیدار تیم ملی کشورش پرتغال با اوکراین که با شکست ۲-۱ پرتغالی‌ها همراه شد تک‌گل تیم ملی کشورش در این بازی را در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا به رکورد هفتصدمین گل به ثمر رسیده توسط او در دوران فوتبالی‌اش دست یابد.

رونالدو در پایان بازی به خبرنگارانی که مشتاق بودند از او درباره این رکورد خارق‌العاده سوال کنند گفت او برای ثبت رکوردهای جدید وسواس ندارد بلکه به صورت طبیعی به رکوردهای جدید دست پیدا می‌کند و این رکوردها هستند که به دنبال او می‌گردند و نه برعکس.

پرتغال دیشب در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ در کیف به مصاف اوکراین رفت و با وجود گلی که رونالدو در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند مقابل اوکراین شکست خورد.

رونالدو بعد از بازی به خبرنگاران گفت:” هر کسی نمی‌تواند به این عدد برسد. از همه هم‌تیمی‌ها، همکاران و مربیانم تشکر می‌کنم که به من کمک کردند به چنین بازیکنی تبدیل بشوم”.

کریستیانو در ادامه گفت:” از اینکه امشب برنده نشدیم ناراحتم ولی به تیمم افتخار می‌کنم. دفعه قبلی که در این زمین بازی کردم فاتح لیگ قهرمانان شدم. آن روز برایم خاطره زیبایی است. ما امروز هم خوب بازی کردیم ولی نتوانستیم برنده شویم”.

رونالدو در ادامه صحبت هایش اضافه کرد:” رکوردها به صورت طبیعی از راه می‌رسند و من به دنبال آنها نیستم. آنها به دنبال من هستند. من برای رکوردزنی وسواس ندارم و این اتفاق‌ها به صورت طبیعی می‌افتد”.

پرتغال دیشب در حالی به مصاف اوکراین رفت که در ۱۳ بازی اخیر خود در رقابت های مختلف یک روند بدون شکست را تجربه کرده بود. پرتغالی‌ها در پنج بازی قبلی خود پیش از بازی دیشب، پنج پیروزی پیاپی بدست آورده بودند.

ولی قهرمان اروپا و قهرمان لیگ ملت های یوفا درحالی که نیم ساعت از بازی گذشته بود با اختلاف دو گل از حریفش عقب افتاد. شاگردان فرناندو سانتوس حالا برای اینکه شانس بالایی برای صعود از این گروه داشته باشند باید در بازی‌های بعدی خود مقابل لیتوانی و لوکزامبورگ حتما به پیروزی برسند تا خطر صربستان را پشت گوش‌شان احساس نکنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.