صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / برای پیروزی هر کاری در توان‌مان بود کردیم
برای پیروزی هر کاری در توان‌مان بود کردیم
France's coach Didier Deschamps watches his team during the Euro 2016 group A football match between France and Albania at the Velodrome stadium in Marseille on June 15, 2016. / AFP / FRANCK FIFE (Photo credit should read FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

دیدیه دشان:

برای پیروزی هر کاری در توان‌مان بود کردیم

کسب و کار نیوز:دیدیه دشان سرمربی فرانسه بعد از تساوی 1-1 تیمش با ترکیه در پاریس گفت از عملکرد شاگردانش در این بازی ناراضی نیست. دشان همچنین درخشش دروازه‌بان ترکیه را عاملی مهم در نتیجه دانست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, فرانسه و ترکیه دیشب در چارچوب رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ در یک بازی حساس و پرحاشیه در شهر پاریس به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. دو تیم حالا بعد از انجام هشت بازی در گروه H نوزده امتیازی هستند و دو رتبه صدر گروه را به خود اختصاص داده‌اند.

دیدیه دشان سرمربی فرانسه در پایان بازی به خبرنگاران گفت:” تیم ما به اندازه کافی موقعیت گلزنی خلق کرد و به همین خاطر من از از عملکرد تیمم در این بازی ناراضی نیستم. هر مسابقه با مسابقات دیگر فرق دارد. ما در مقابل فنلاند با همین تاکتیک بازی کردیم و ۴ گل به ثمر رساندیم. اگر گل های بیشتری به ترکیه زده بودیم حالا دیگر کسی از ما انتقاد نمی‌کرد. چون ما به اندازه کافی فرصت به دست آوردیم. ولی نتیجه هم مهم است و به خاطر گل تساوی حریف ما حالا باید به سوالات انتقادآمیز پاسخ بدهیم”.

سرمربی فرانسه در ادامه از درخشش دروازه‌بان ترکیه در این بازی تمجید کرد و گفت:” متاسفانه ترکیه موفق شد از ما در این بازی تساوی بگیرد. به همین سادگی. ما هر کاری لازم بود انجام دادیم ولی دروازه‌بان ترکیه سیوهای خارق‌العاده‌ای داشت و باعث شد فرصت های گلزنی ما از دست برود. اگر از آن فرصت‌ها استفاده می‌کردیم گل ترکیه نمی‌توانست بازی را به تساوی بکشاند. ترکیه در نیمه اول دفاعی بازی کرد و در نیمه دوم با ورود هاکان سعی داشت تهاجمی‌تر بازی کند. ما برای پیروزی هر آنچه در توان‌مان بود انجام دادیم”.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش قیمت مرغ به ۸۰ هزار تومان/ مازاد عرضه داریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی یوسف‌خانی، رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.