صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / هشدار ماجدی؛ این کلاس ها معتبر نیست
هشدار ماجدی؛ این کلاس ها معتبر نیست

هشدار ماجدی؛ این کلاس ها معتبر نیست

کسب و کار نیوز :هرگونه برگزاری دوره مربیگری بدون اعلام رسمی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال فاقد اعتبار است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, میرشاد ماجدی – رئیس کمیته آموزش گفت: جدیدا متوجه شدیم که در فضای مجازی با نام فدراسیون فوتبال و هیات های فوتبال، کلاس های آموزشی فوتبال را به صورت دو یا سه روزه برگزار می کنند که این افراد نه مدرس رسمی فدراسیون فوتبال هستند و نه جایی فعالیت دارند. متاسفانه این افراد با گرفتن وجه نقد این کلاس ها را برگزار می کنند و اعلام می کنند مدرک معتبر به نفرات شرکت کننده ارائه می شود. باید بگویم که مدرک معتبر فقط از سوی فدراسیون فوتبال ارائه می شود و بدون شک مدارکی که از سوی این افراد صادر می شود فاقد اعتبار است.

ماجدی ادامه داد کلاس هایی که به غیر از سایت فدراسیون فوتبال و سایت هیات ها اعلام می شود فاقد اعتبار است. بر همین اساس از تمام مربیان و نفراتی که از این کلاس ها مطلع می شوند می خواهم که از حضور در این دوره ها خودداری کنند چرا که این کلاس های آموزشی حقیقی نیست و به هیچ وجه اعتبار ندارد. در واقع این افراد سوء استفاده می کنند و نه مدرک و نه کلاس قانونی دارند. چندین اطلاعیه در اختیارمان است که از طریق دبیرکل و کمیته های حقوقی و اخلاق پیگیری می کنیم و افراد که دنبال سودجویی هستند را مشخص کنیم تا هر چه زودتر مقابل این روند را بگیریم.

رییس کمیته آموزش در پایان گفت: اگر قرار باشد دوره ای برگزار شود از سوی فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اعلام می شود و باید به حساب رسمی فدراسیون فوتبال پول یا به حساب رسمی هیاتت های فوتبال  استانی واریز بشود. در غیر اینصور از نظر ما فاقد اعتبار است و افراد محض سود جودیی دست به این اقدام می زنند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.