صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / از پیروزی ۱۰نفره راضی و خوشحالیم
از پیروزی ۱۰نفره راضی و خوشحالیم

یواخیم لوو:

از پیروزی ۱۰نفره راضی و خوشحالیم

کسب و کار نیوز :یواخیم لوو سرمربی آلمان به خاطر اینکه تیمش توانست با وجود اخراج امره جان در اوایل بازی، حریفش استونی را در حالیکه 10 نفره بود با نتیجه 3-0 شکست دهد از بازیکنانش تمجید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, تیم ملی آلمان دیشب در تالین استونی در رقابتهای انتخابی یورو۲۰۲۰ به مصاف استونی رفت و با اینکه امره جان  بازیکن خود را در دقیقه ۱۴ بازی اخراج شده دید ولی در نهایت توانست درحالیکه ده نفره بود استونی را ۳-۰ شکست دهد و با ۱۵ امتیاز به همراه هلند صدرنشین گروه C رقابتها شود.

آلمان با دو گلی که ایلکای گوندوگان و پس از او تیمو ورنر در نیمه دوم به ثمر رساندند در این بازی به پیروزی رسید.

یواخیم لوو سرمربی آلمان در پایان بازی گفت:” قبل از هر چیز خوشحالم که به هدفمان رسیدیم. اینجا در تالین کار سختی داشتیم. بعد از کارت قرمزی که دریافت کردیم مجبور بودیم خودمان را از نو پیدا کنیم. تیم ما بعد از شروع نیمه دوم خیلی خوب کار کرد و در این نیمه نه تنها گلی دریافت نکردیم بلکه سه گل هم به ثمر رساندیم”.

سرمربی مانشافت در ادامه گفت:” عامل تعیین کننده در موفقیت ما این بود که در نیمه دوم ضرباهنگ تیم را سریعتر کردیم و در عین حال آرامش خودمان را حفظ کردیم. این هفته برای ما هفته ساده‌ای نبود به خصوص با تعداد زیاد مصدومینی که داشتیم. ولی توانستیم آرام بمانیم و گلزنی کنیم و حالا از نتایجی که بدست آوردیم راضی و خوشحالیم”.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.