صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ۳ هزار قلم کالای پرمصرف نفت در نوبت ساخت داخل
۳ هزار قلم کالای پرمصرف نفت در نوبت ساخت داخل

۳ هزار قلم کالای پرمصرف نفت در نوبت ساخت داخل

کسب و کار نیوز :شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، فهرستی جدید شامل ۳ هزار قلم کالای پرمصرف عملیات تولید نفت را به سازندگان ایرانی عرضه می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا,احمد محمدی، مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: این فهرست بخشی دیگر از کالاهای اساسی نفت را شامل می‌شود که با لحاظ نیازهای عملیاتی و در نظر گرفتن توجیه اقتصادی برای سفارش‌دهنده و سازنده تنظیم شده است.

وی در نشست شورای سیاستگذاری یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت با اشاره به ظرفیت و قابلیت تبدیل این نمایشگاه به نمایشگاهی در ابعاد بین‌المللی گفت: از این ظرفیت بالقوه باید برای ایجاد پیوند بیشتر میان صنعت، سازندگان و مراکز دانشگاهی و افزایش سهم ایران در بازار بزرگ کالای نفت بهره جست.

محمدی ضمن دعوت از شرکت‌های اکتشاف و تولید (E&P) مراکز پژوهشی و دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در این نمایشگاه و همراهی با سازندگان یادآور شد: در چشم‌انداز آینده، هرگونه تحول و پیشرفتی در کار صنعت نفت منوط به همکاری و هماهنگی میان این گروه‌هاست.

نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با حمایت مجموعه وزارت نفت و مشارکت بخش خصوصی، آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.