صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / پذیرش بیش از ۱۵ هزار مشترک جدید گاز طبیعی در آذربایجان غربی
پذیرش بیش از ۱۵ هزار مشترک جدید گاز طبیعی در آذربایجان غربی

از ابتدای سال تاکنون انجام شد

پذیرش بیش از ۱۵ هزار مشترک جدید گاز طبیعی در آذربایجان غربی

کسب و کار نیوز:مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی از پذیرش بیش از ۱۵ هزار مشترک جدید در این استان از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد و گفت: استان آذربایجان غربی اکنون دارای بیش از ۹۶۰ هزار مشترک گاز طبیعی است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, علیرضا شیخی با اعلام اینکه از ابتدای سال تاکنون، ۱۵ هزار و ۵۱۵ مشترک جدید در استان آذربایجان غربی پذیرش شده‌اند، اظهار کرد: در ۶ ماه نخست امسال، بیش از ۸ هزار مورد اشتراک‌پذیری شهری و بیش از ۶ هزار مورد اشتراک‌پذیری در بخش روستایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعداد مشترکان گاز طبیعی استان به بیش از ۹۶۰ هزار مشترک رسیده است، ادامه داد: در سال ۹۸ بیش از ۶۸۳ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در آذربایجان غربی اجرا شده که ۵۳۵ کیلومتر آن در بخش روستایی بوده، همچنین بیش از ۷ هزار و ۱۰۰ مورد عملیات نصب انشعاب انجام شده که با این ‌تعداد، میزان انشعاب نصب‌شده در سراسر استان به بیش از ۴۴۰ هزار مورد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: گازرسانی به مناطق و روستاهای محروم از گاز طبیعی از مهم‌ترین اهداف این شرکت است که امیدواریم در سایه تلاش شبانه‌روزی، تامین اعتبار و همکاری دیگر نهادهای خدمات‌رسان با شتاب بیشتری شاهد تحقق این هدف باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.