صفحه اصلی / سرخط خبرها / کاهش تولید کاتد مس در چین طی ماه سپتامبر؛ اکتبر ماه جبران تولید
کاهش تولید کاتد مس در چین طی ماه سپتامبر؛ اکتبر ماه جبران تولید

روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد

کاهش تولید کاتد مس در چین طی ماه سپتامبر؛ اکتبر ماه جبران تولید

کسب و کار نیوز - تولید کاتد مس چین به دلیل کمبود عرضه مواد اولیه در سپتامبر 2019 نزدیک به 6درصد کاهش یافت این در حالی است که تولید فلز سرخ در این کشور طی ماه جاری افزایش یابد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، به نقل از وب سایت SMM کمبود عرضه مواد اولیه،آند مس و قراضه تولید کاتد مس چین را به کمتر از برنامه پیش بینی شده کاهش داد.

طی مدت مذکور، چین ۷۵۹ هزار و ۳۰۰ تن کاتد مس تولید کرد که حاکی از افت ۱٫۰۹ درصدی نسبت به ماه قبل بود. با این حال نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی رشد ۵٫۹۳ درصدی نشان می دهد.

اگرچه SMM پیش بینی کرده بود که میزان تولید این محصول از ۷۶۷ هزار و ۷۰۰ تن در ماه اوت به ۷۸۲ هزار و ۳۰۰ تن در ماه سپتامبر افزایش یابد.

طی ۹ ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی میزان تولید این فلز سرخ در چین ۶ میلیون و ۵۶۰ هزار تن به ثبت رسید که نشان از رشد ۰٫۷۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی دارد.

همچنین پیش بینی می شود تولید کاتد مس در چین طی اکتبر سال جاری با رشد ۸٫۰۱ درصدی نسبت به سال گذشته به ۷۷۸ هزار و ۳۰۰ تن افزایش یابد. در این صورت، مجموع تولید ژانویه تا اکتبر ۲۰۱۹ میلادی به ۷ میلیون و ۳۴۰هزار تن خواهد رسید که حاکی از رشد ۱٫۵۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.