صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / لایک کردن پست جنک توسون سیاسی نبود
لایک کردن پست جنک توسون سیاسی نبود

ایلکای گوندوگان:

لایک کردن پست جنک توسون سیاسی نبود

کسب و کار نیوز :لکای گوندوگان ملی‌پوش آلمانی ترک‌تبار منچسترسیتی که به دلیل لایک کردن پست جنجالی جنک توسون با انتقادهای زیادی مواجه شده بود گفت علت اقدام او مسائل سیاسی نبوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ایلکای گوندوگان، ملی‌پوش آلمانی ترک‌تبار و ستاره باشگاه منچسترسیتی در روزهای اخیر پست جنک توسون، مهاجم تیم ملی ترکیه که در اینستاگرام منتشر شده و درحالیکه او را در کنار سایر بازیکنان تیم ملی ترکیه در حال سلام نظامی نشان می‌داد اعلام کرده بود این سلام برای کشورش، سربازان کشورش و شهیدان کشورش بوده است.

ایلکای گوندوگان این پست اینستاگرامی جنک توسون را لایک کرده و به همین خاطر در اروپا با انتقادهای بسیار زیادی مواجه شده بود. علت حساس بودن این موضوع در روزهای اخیر تهاجم نظامی نیروهای مسلح ترکیه به شمال سوریه است که اعتراض‌های شدیدی را در گوشه و کنار دنیا به دنبال داشته. بعد از شروع این عملیات بازیکنان ترکیه در بازی مقابل آلبانی بعد از گل زدن به این تیم همگی به سمت تماشاچیان سلام نظامی دادند تا پای جنجالهای آن عملیات نظامی به میادین فوتبال هم باز شود.

اما گوندوگان حالا می‌گوید هدفش از لایک کردن پست جنک توسون تنها حمایت از یک دوست بوده و پشت این اقدام او قصدی سیاسی وجود نداشته است.

گوندوگان در این باره گفت:” این روزها هر چه نوشته می‌شود برای کلیک گرفتن است. من فکر می‌کردم پست یک دوست را لایک می‌کنم، دوستی که با او در منچستر زندگی کرده‌ام، کسی که این روزها در اورتون روزهای سختی را سپری می‌کند. کسی که در این شرایط سخت در بازی تیم ملی ترکیه گل زده و تیم کشورش را پیروز کرده. برای همین من سعی کردم از او به عنوان یک دوست حمایت کنم”.

ستاره آلمانی ترک‌تبار در ادامه گفت:” از این گذشته فکر کنم ۲۰۰هزار نفر دیگر آن پست را لایک کرده‌اند که فوتبالیست‌هایی از سراسر دنیا بین آنها بوده‌اند. ولی از بین همه آنها ما دو نفر را جدا کرده‌اند و برایمان داستان درست کرده‌اند”.

همچنین مطالعه کنید:

بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت

به گزارش کسب و کار نیوز ، سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.