صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تعداد گل‌هایم را نمی‌شمارم
تعداد گل‌هایم را نمی‌شمارم

علی مبخوت:

تعداد گل‌هایم را نمی‌شمارم

کسب و کار نیوز : علی مبخوت ستاره و برترین گلزن تاریخ فوتبال امارات می گوید اصلا اهمیتی به تعداد گل های خود نمی دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, تیم ملی امارات موفق شد تا این هفته در خانه برابر اندونزی با نتیجه ۵_۰ به پیروزی برسد، علی مبخوت در این بازی هت تریک کرد و با توجه به دبل در بازی اول با پنج گل همراه با ژو یانگ و کریم انصاری فرد در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

علی مبخوت، برترین گلزن این تیم و باشگاه الجزیره با بیان اینکه وی به دنبال شکستن رکورد در به ثمر رساندن گل یا رسیدن به رکورد شخصی نبوده ، گفت تعداد گل‌هایی که برای تیم ملی در طول حرفه خود به ثمر رسانده است را نمی داند، او آن قدر ستاره نیست که به تنهایی بتواند برد امارات را تضمین کند، فوتبال یک بازی تیمی است.

وی همچنین افزود: می شنیدم نزدیک به شکستن رکوردی هستم که توسط عدنان الطلیانی ثبت شد، اما نمی دانم چند گل به ثمر رساندم ، برخی می گویند ۵۵ یا ۵۶  و من اصلاً اهمیتی نمی دهم. تیم ملی ما شامل گروه مشخصی از نیروهای جوان است که باید تجربه و قدرت شخصیت بیشتری کسب کنند و مسابقات بیشتری انجام دهند.

شماره ۷ تیم ملی امارات در انتها گفت: پیروزی های ابتدایی اگر ادامه پیدا نکند، بی معنی است، این اولین بار بود در استادیوم آل مکتوم بازی می کردیم، زمین آن بسیار عالی است، مردم به ما نزدیک تر هستند و از نظر معماری فوق العاده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.