صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بازی با ایسلند یک بازی مردانه بود
بازی با ایسلند یک بازی مردانه بود
France's coach Didier Deschamps watches his team during the Euro 2016 group A football match between France and Albania at the Velodrome stadium in Marseille on June 15, 2016. / AFP / FRANCK FIFE (Photo credit should read FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

دیدیه دشان:

بازی با ایسلند یک بازی مردانه بود

کسب و کار نیوز:دیدیه دشان، سرمربی فرانسه بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل ایسلند گفت از نتیجه این بازی خوشحال است و بازی تیمش با ایسلند را به عنوان یک بازی مردانه و پر از درگیری توصیف کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, فرانسه دیشب در چارچوب رقابت‌های مقدماتی یورو۲۰۲۰ موفق شد در خاک ایسلند به یک پیروزی بسیار مهم دست یافته و به لطف پنالتی اولیویه ژیرو در دقیقه ۶۶ این تیم را شکست دهد و گام مهمی در مسیر صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا بردارد. فرانسه حالا با ۱۸ امتیاز از ۷ بازی به همراه ترکیه تیم‌های صدرنشین گروه H هستند.

دیدیه دشان در پایان بازی به دشوار بودن و درگیرانه بودن بازی تیمش با ایسلند اشاره کرد و گفت انتظار این شرایط را داشته است. دشان از بازی با ایسلند به عنوان یک بازی مردانه یاد کرد.

سرمربی فرانسه در پایان بازی به خبرنگاران گفت: “می‌دانستیم که یک بازی سخت و پر از درگیری در پیش خواهیم داشت و خودمان را آماده کرده بودیم”.

دشان در ادامه گفت: “در نیمه اول بازی خیلی نزدیک بود و دو تیم تقریبا در یک سطح بازی می‌کردند ولی در نیمه دوم ما نسبت به حریف برتری داشتیم و می‌توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم. ما در مقابل بازی مستقیم ایسلند خیلی عالی و مستحکم دفاع کردیم. این بازی یک بازی مردانه بود. کل تیم ما به عنوان یک گروه واحد به این شرایط عالی واکنش نشان داد. این پیروزی برای ما خیلی مهم است و حالا باید به بازی روز دوشنبه با ترکیه فکر کنیم”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.