صفحه اصلی / سرخط خبرها / تفاهم جدید میان ایمیدرو و انجمن مهندسی معدن

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد

تفاهم جدید میان ایمیدرو و انجمن مهندسی معدن

کسب و کار نیوز - رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان به زودی تفاهمنامه همکاری با انجمن مهندسی معدن ایران را برای اجرای پروژه‌های پژوهشی امضا می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور در نشست اعضای انجمن مهندسی معدن ایران ضمن بیان این مطلب اظهارکرد: ایمیدرو حمایت از پروژه‌های کاربردی در بخش معدن و صنایع معدنی را جزو اهداف خود می‌داند و زمینه‌های همکاری با تشکل‌ها و دانشگاه‌ها را در این بخش فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: ایمیدرو در حوزه پژوهش به عنوان نهاد حاکمیتی، ایفای نقش می‌کند و در نظر دارد نیازهای پژوهشی بخش معدن و صنایع معدنی را به حوزه‌های تخصصی واگذار کند.

رئیس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: دستور کار همکاری با انجمن مهندسی معدن ایران تهیه شده و به زودی تفاهمنامه همکاری با این انجمن برای انتشار نشریه فرآوری مواد معدنی منعقد خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست و حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا نیز تفاهمنامه هایی منعقد و به قرارداد تبدیل خواهد شد.

زمینه‌های همکاری انجمن و ایمیدرو

احمد رضا صیادی، رئیس انجمن مهندسی معدن ایران در این نشست گفت: این انجمن با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌تواند در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی نظیر «آموزش‌های کارشناسان ارشد و مدیران میانی»، «برقراری ارتباط با استادان بین‌المللی برای برگزاری سمینار و دوره و کارگاه در ایمیدرو» و«کمک به برقراری ارتباط ایمیدرو با دانشگاه‌های معتبر و انجمن‌ها در جهان» همکاری کند.

وی ادامه داد: از دیگر زمینه‌های همکاری این انجمن با ایمیدرو شامل تشکیل کارگروه هایی برای «مطالعات تطبیقی موردنیاز صنعت معدن»، «انجام پروژه‌های پژوهشی»، «انجام پژوهش‌های کاربردی با هدف کاهش هزینه، افزایش سود و بهبود بهره‌وری» و «سودهی پایان نامه‌ها و رساله‌های دکتری متناسب با چالش‌های بخش معدن و نیازهای ایمیدرو» است.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.