صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / تولید موتورهای صنعتی مستحکم، مقاوم و باکیفیت در ایران
تولید موتورهای صنعتی مستحکم، مقاوم و باکیفیت در ایران

تولید موتورهای صنعتی مستحکم، مقاوم و باکیفیت در ایران

کسب و کار نیوز - در شرایطی که زمینه برای واردات موتورهای صنعتی که برای راه‌اندازی و توسعه خطوط ریلی، دریایی و تولید محصولات مختلف مورد نیاز است فراهم نیست، تولیدکنندگان ایرانی توانسته‌اند با تولید موتورهای بادوام، مقاوم و باکیفیت، نه تنها نیاز داخلی را رفع، بلکه در لیست محدود تولیدکنندگان موتورهای سنگین صنعتی دریایی و نیروگاهی قرار گیرند.

کسب و کار نیوز – فابا موتور به عنوان مطرح‌ترین تولیدکننده موتورهای صنعتی نیروگاهی و دریایی، نمونه‌ای از تولیدکنندگانی است که با تولیدات خود توانسته است ایران را در لیست تولیدکننده مطرح موتورهای صنعتی نیروگاهی و صنعتی قرار دهد. این شرکت علاوه بر تولید موتورهای باکیفیت، مستحکم و با دوام، محصولات خود را با خدمات پشتیبانی کامل به فروش می‌رساند و هزینه سرویس‌های دوره‌ای را برای خریدار تا حد زیادی کاهش داده است.

در حال حاضر تولیدات ایرانی فابا موتور با نمونه‌های وارداتی کاملا قابل رقابت هستند و برای تولید این محصولات از تجربه و نظر سازندگان مطرح دنیا استفاده شده و این محصولات به تایید تولیدکنندگان مطرح در سطح جهان رسیده است.

فابا انرژی در خراسان شمالی (بجنورد) واقع شده است و در حوزه‌‌های تولید موتور ژنراتورهای گازسوز، موتورهای دیزلی، موتورهای دریایی، رادیاتورها و سیستم‌های خنک‌کننده، تابلوهای کنترل پنل و لوازم یدکی و احداث و راهبری نیروگاه‌های مقیاس کوچک فعالیت می‌کند.

ویژگی بارز موتورهای سنگین نیروگاهی و دریایی فابا موتور، استحکام، دوام و کیفیت بالای آنها و همچنین کاهش هزینه سرویس‌های دوره‌ای به دلیل ارائه خدمات سرویس‌دهی طولانی مدت به مشتریان این موتورهاست.

احداث نیروگاه‌های کوچک مقیاس بخش دیگری از فعالیت فابا موتور است. نیروگاه‌هایی تا ظرفیت ۲۵ مگاوات از نظر وزارت نیروز تعریف شده‌اند که هدف از احداث این نیروگاه‌ها، کاهش تلفات و افزایش پایداری شبکه، افزایش مشخصه‌هایی چون ثابت ماندن فرکانس در ساعت‌های پیک و… است.

فالیت دیگر فابا انرژی، تولید دستگاه‌های مولد برق است که این مولدها معمولا آمریکایی، اروپایی، کره‌ای و ژاپنی هستند که به دلیل تحریم وارد کشور نمی‌شوند و اگر هم به هر دلیل وارد کشور شوند در زمینه خدمات پس از فروش هزینه بسیاری را به خریدار تحمیل می‌کنند. این موضوع موجب شد فابا موتور وارد فاز ساخت موتورهای مولد شود.

در حال حاضر فابا موتور در زمینه تولید موتورهای مولد خودکفا شده‌ و تولید این موتورها، دستاورد بزرگی برای ایران است. این موتورها با ۱۵ درصد تغییر به عنوان موتورهای صنعتی دریایی، ریلی، صنایع بالادستی نفت و.. مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با توجه به تولید موتورهای صنعتی توسط تولیدکننده ایرانی (فابا انرژی)، اگر شما هم به عنوان یک ایرانی برای تجهیز کارخانه، ساختمان‌های اداری، تجاری و حتی مسکونی به موتورهای صنعتی و نیروگاه‌های مقیاس کوچک نیاز دارید، می‌توانید به وبسایت فابا موتور مراجعه و از محصولات باکیفیت این برند ایرانی استفاده و از خدمات پشتیبانی مطلوب بهره‌مند شوید.

 

 

 

 

 

 

همچنین مطالعه کنید:

۳۸۰ هزار مجوز کسب و کار، الکترونیکی شد/ اعلام فهرست دستگاه‌ها در تبدیل مجوزهای کاغذی

به گزارش کسب و کار نیوز ، در میان دستگاه‌هایی که بیشترین تبدیل مجوز کاغذی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.