صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / پمپ هیدرولیک تیغه‌ای تاپ درایو حفاری بومی‌سازی شد
پمپ هیدرولیک تیغه‌ای تاپ درایو حفاری بومی‌سازی شد

پمپ هیدرولیک تیغه‌ای تاپ درایو حفاری بومی‌سازی شد

کسب و کار نیوز : کارشناس تعمیرات مکانیک تاپ‌درایو (گرداننده فوقانی دستگاه حفاری) مدیریت نگهداری و تعمیرات شرکت ملی حفاری ایران موفق به ساخت پمپ هیدرولیک تیغه‌ای این تجهیز و افزایش بازده کار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, عبدالله  ارزانی که مدت ۱۰ سال است در مدیریت نت به کار اشتغال دارد در این زمینه گفت: با توجه به نیاز مبرم به پمپ تیغه‌ای در سیستم روانکاری گیربکس تاپ درایو دکل حفاری و ایجاد اختلال در این سیستم به سبب ضعف در متعلقات داخلی پمپ با هدف افزایش راندمان، تدابیری اصلاحی اندیشیده شد.

وی افزود: در این زمینه با تغییرات بهینه در سیستم پره‌های انتقال سیال و مکانیکال و جایگزین بلبرینگ مناسب برای مجموعه، زمینه افزایش راندمان، آسان‌سازی تعمیر، کاهش زمان انتظار و بهینه‌سازی محصول فراهم و ضمن کاهش هزینه موجب بومی‌سازی این قطعه کاربردی شد.

عبدالله ارزانی پیش از این نیز موفق به ثبت چند ابداع دیگر هم شده است. گریس پمپ پنوماتیک هوشمند با قابلیت شمارش دفعات پمپاژ، گریس پمپ هیدرولیکی اتوماتیک دبی متغیر صنعتی، سیستم روانکاری اتوماتیک گیربکس تاپ درایو حفاری و سیستم روانکاری گیربکس تاپ درایو حفاری MH با قابلیت مستقل‌سازی از واحد HPU از جمله این ابداع‌هاست.

دستگاه تاپ درایو (گرداننده فوقانی) بخشی از تجهیزات اصلی در دکل‌های حفاری نفت و گاز است که عملیات اتصال لوله‌های حفاری یا راندن جداری چاه هنگام عملیات حفاری را به‌عهده دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.