صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نقی‌زاده: با قلعه‌نویی و هواداران سپاهان موفق می‌شویم
نقی‌زاده: با قلعه‌نویی و هواداران سپاهان موفق می‌شویم

مصدومیت بد موقعی به سراغم آمد

نقی‌زاده: با قلعه‌نویی و هواداران سپاهان موفق می‌شویم

کسب و کار نیوز: هافبک سپاهان اصفهان ابراز امیدواری کرد نتایج خوب تیمش در لیگ برتر نوزدهم ادامه داشته باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, علیرضا نقی‌زاده طی چند سال گذشته در فوتبال آذربایجان روزهای خوبی داشت و با پیراهن گسترش فولاد و تراکتور موفق شد نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. او که یک دوره در ذوب آهن هم توپ زده بود، در ابتدای فصل با پیشنهاد سپاهان مواجه شد و از آنجایی که فقط این باشگاه توان پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌اش را به تراکتوری‌ها داشت به پیشنهاد طلایی‌های اصفهانی پاسخ مثبت داد و شاگرد امیر قلعه‌نویی شد. نقی‌زاده اما در هفته‌های ابتدایی با نظر امیر قلعه‌نویی جایی در ترکیب سپاهان نداشت و قبل از دیدار با پرسپولیس نیز دچار مصدومیت شد تا مدتی دور از میادین باشد.

این هافبک وسط ۲۶ ساله درباره وضعیت مصدومیتش به خبرنگار ما گفت: شرایط بدنی من خیلی خوب بود و آماده حضور در میادین بودم اما مصدومیتی بد موقع گریبانم را گرفت و باعث شد تا مدتی دور از میادین باشم. با این حال دوران نقاهتم به سرعت طی می‌شود و با تلاش‌هایی که کادر پزشکی انجام می‌دهد، انشاالله از حدود یک هفته دیگر به تمرینات گروهی سپاهان برمی‌گردم و با انگیزه‌تر از قبل کارم را دنبال می‌کنم.

وی درباره نیمکت‌نشینی‌اش در هفته‌های ابتدایی لیگ بیان کرد: به هر حال این مساله نظر آقای قلعه‌نویی بود و من احترام می‌گذارم. طبیعتا هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب تیمش باشد و من نیز از این قاعده استثنا نیستم اما تلاشم را بیشتر می‌کنم تا بتوانم در بازگشت از مصدومیت نظر امیر خان را برای حضور در ترکیب جلب کنم.

نقی‌زاده درباره عملکرد خوب سپاهان در هفته‌های گذشته و صدرنشینی تیمش تاکید کرد: خدا را شکر تیم ما عالی بازی می‌کند و نتایج خیلی خوبی کسب کرده‌ایم. ما تیم کاملی هستیم و امیدوارم این روند خوب برایمان ادامه داشته باشد. ما سرمربی‌ای داریم که تجربیات و رزومه‌اش مشخص است. آقای قلعه‌نویی نیاز به تعریف و تمجید من ندارد و شک نکنید با شرایطی که داریم می‌توانیم نتایج خوب‌مان را ادامه بدهیم.

وی درباره شانس قهرمانی تیمش افزود: درست است که صدرنشین لیگ برتر هستیم اما الان خیلی زود است که درباره این مسائل حرف بزنیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و انشاالله بتوانیم با حمایت‌هایی که هواداران سپاهان انجام می‌دهند، روزهای خوبمان را ادامه دهیم.

همچنین مطالعه کنید:

ذخایر کالاهای اساسی به وضعیت مازاد رسید

به گزارش کسب و کار نیوز ، علیرضا پیمان‌پاک، قائم‌مقام وزارت جهاد کشاورزی در امور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.