صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تاتنهام یازده بازیکن دفاعی دارد!
تاتنهام یازده بازیکن دفاعی دارد!

مائوریسیو پوچتینو:

تاتنهام یازده بازیکن دفاعی دارد!

کسب و کار نیوز: مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام با وجود بحران در خط دفاعی این تیم که او را مجبور کرده امروز با یک دفاع راست غیرتخصصی به مصاف برایتون برود از سیاست باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی دفاع کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام که تیمش امروز در خانه برایتون به مصاف این تیم می‌رود با وجود اینکه به دلیل بحران مصدومیت در خط دفاعی تیمش امروز مجبور است در پست دفاع راست از یک بازیکن غیرتخصصی استفاده کند و موسی سیسوکو را در این پست به میدان بفرستد، ولی با این حال از سیاست‌های نقل و انتقالات تابستانی باشگاه دفاع کرد و گفت تصمیم تاتنهام برای جذب نکردن جانشینی برای تریپیر درست بوده است.

تاتنهام در طول تابستان اجازه داد کیه‌ران تریپیر، مدافع ملی‌پوش انگلیسی‌اش به اتلتیکو مادرید منتقل شود اما برای پر کردن جای خالی او بازیکن جدیدی که دفاع راست تخصصی باشد به خدمت نگرفت.

پوچتینو در این باره گفت: “فوتبال به شرایط متفاوت در هر بازی، عملکرد تیم و آمادگی هر بازیکن بستگی دارد. ما کایل واکر و سرژ اوریه را داریم، و بازیکنان دیگری مثل خوان فویت که در کوپا آمه‌ریکا در این پست بازی کرده ولی در دوران پیش‌فصل مصدوم شد. اگر فهرست تیم ما را ببینید ما یازده بازیکن در خط دفاعی داریم”.

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت: “اگر باورتان نمی‌شود می‌توانم اسم بازیکنان دفاعی‌مان را برایتان بگویم. اوریه، واکر، آلدرویرلد، داوینسون سانچس، فویت، اریک دایر، بن دیویس، رایان سسنیون، یافت تانگانگا، دنی رز و یان فرتونگن. جوابم روشن است؟”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.