صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نیمه دوم همه چیز را عوض کردیم
نیمه دوم همه چیز را عوض کردیم

ارنستو والورده:

نیمه دوم همه چیز را عوض کردیم

کسب و کار نیوز: ارنستو والورده سرمربی بارسا پس از برتری 2-1 بر اینتر به تمجید از تلاش بازیکنانش در نیمه دوم پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بارسلونا در دیداری که ابتدا با یک گل از اینتر عقب افتاده بود، توانست به لطف دبل سوارز برنده از زمین خارج شود. بارسا نیمه اول بسیار بدی را پشت سر گذاشت ولی در نیمه دوم رنگ عوض کرد و با درخشش مسی و سوارز باخت را به برد تبدیل کرد.

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« گل زودهنگام اینتر اعتماد به نفس این تیم را دو برابر کرد و کار برای مان مشکل شد. اینتر در ضد حملات تیمی بسیار کشنده است و تیم صدرنشین ایتالیاست. آنها کار را برای ما بسیار سخت کردند ولی در نیمه دوم بسیار بهتر شدیم و توانستیم روند را تغییر دهیم. بین دو نیمه اشتباهات را توضیح دادم و توصیه هایی داشتم برای اینکه روند بدمان در نیمه اول عوض شود اما در نهایت بازیکنان درون زمین هستند که همه چیز را تغییر می دهند. معتقدم بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم.»

والورده در ادامه گفت:« اینتر نیمه اول شانس های خوبی داشت و ما هم می توانستیم به گل برسیم ولی نیمه دوم در اختیار ما بود. نقطه ضعف ما در نیمه اول این بود که در خط حمله قاطعیت لازم را نداشتیم. با بوسکتس، دی یونگ و آرتور بازی را تحت کنترل داشتیم ولی نمی توانستیم فضاهای خالی را پیدا کنیم. نمی توانستیم در مترهای آخر موفق عمل کنیم ولی نیمه دوم از جلو اینتر را پرس کردیم و زمانی که از دروازه ما فاصله گرفتند، توانستیم بازی باخته را با پیروزی عوض کنیم.»

همچنین مطالعه کنید:

انعقاد ۳۰ قرارداد صادرات خدمات فنی مهندسی/ اعزام هیات‌های تجاری به عراق، سوریه و چین

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد رضا کریم‌ زاده، با بیان اینکه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.