صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تراشتگن: سوارز دهان خیلی ها را بست
تراشتگن: سوارز دهان خیلی ها را بست

با مسی کارها ساده تر می شود

تراشتگن: سوارز دهان خیلی ها را بست

کسب و کار نیوز: مارک آندره تراشتگن گلر بارسا پس از برتری بر اینتر به تمجید از لوئیس سوارز پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بارسلونا که نیمه اول را با یک گل بازنده به رختکن رفته بود در نیمه دوم جبران مافات کرد و با دبل سوارز موفق به شکست اینتر شد.

مارک اندره تراشتگن گلر بارسا که در این بازی چند موقعیت خوب را از اینتر گرفت در پایان بازی گفت:« دو گل خیلی خوب زدیم و البته در طول بازی اشتباهاتی هم داشتیم ولی در فوتبال این یک امر طبیعی است. اینتر تیم بسیار باکیفیتی بود و ما را عذاب داد ولی در نهایت ما پیروز شدیم. اینتر به اندازه کافی خوب بود که بتواند ما را شکست دهد ولی نیمه دوم فوتبال واقعی خودمان را ارائه دادیم.»

سوارز:« او دهان خیلی ها را بست. لوئیس همیشه متمرکز است و تمام توانش را در زمین می گذارد. او همیشه می جنگد و ما هم با داشتن او در خط حمله به گلزنی مطمئن هستیم. سوارز همیشه آماده گلزنی است.»

اختلاف بازیکنان و مدیریت:« بین مدیریت و بازیکنان همه چیز سر جای خودش قرار دارد. از بودن در بارسا خوشحالم و تنها به فوتبال فکر می کنم و نه حواشی. می خواهم همیشه با بارسا پیروز شویم و برای این مهم بیش از هر چیز به اتحاد نیاز داریم.»

جدال با نویر برای پیراهن شماره یک آلمان:« هر روز در تلاش برای بهتر شدن هستم. در مورد قضیه تیم ملی سعی می کنم آرامشم را حفظ کنم و روی آن تمرکز نکنم. تمرکزم روی تمرینات و روز به روز بهتر شدن است. اگر درون دروازه آلمان قرار بگیرم، سعی خواهم کرد بهترین نمایشم را ارائه دهم.»

مسی:« همیشه از دیدن او در زمین خوشحال می شویم چون او تحت هر شرایطی بهترین بازی خودش را انجام می دهد و وجودش برای تیم یک مزیت است. او پاس می دهد، گل می سازد و گل می زند. خوشحالم که بالاخره در این فصل ۹۰ دقیقه بازی کرد. مسی مدتی مصدوم بود و امیدوارم دیگر مصدوم نشود. با مسی همه چیز آسانتر می شود.»

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.