صفحه اصلی / فرهنگی / میراث فرهنگی و گردشگری / دانستنی های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در تور پاتایا

دانستنی های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در تور پاتایا

کسب و کار نیوز - یکی از معروفترین شهرهایی که در کشور تایلند واقع شده است شهر پاتایا می باشد.

به گزاش کسب و کار نیوز ، افراد بیشماری به دلیل معابد شگفت انگیز، طبیعت، غذاهای تایلندی و تفریحات شبانه ای که در شهر پاتایا وجود دارد تمایل زیادی به خریداری تور پاتایا دارند و خواهان خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی و رزرو هتل در تور پاتایا هستند. امروزه تفریحات آبی شهر پاتایا شهرت خاصی را در میان توریست ها پیدا نموده است.

 

pataya tour

شرایط خرید آنلاین بلیط هواپیما در تور پاتایا

شهری زیبا و دیدنی در سواحل کشور تایلند با نام شهر پاتایا جای گرفته است. این شهر به دلیل داشتن مناظر طبیعی خصوصا باغ های گیاه شناسی سبب شده تا مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گیرد. از این رو شرکت های هواپیمایی بیشماری سعی کرده با تشکیل دادن تور پاتایا اقدام به عرضه بلیط های پروازی و رزرو هتل در شهر پاتایا نمایند. لذا مسافرین و علاقمندان سفر به پاتایا می توانند از طریق سامانه های مختلف خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی و رزرو هتل در تور های پاتایا را انجام دهند. البته خرید انواع بلیط های هواپیمایی به صورت حضوری هم امکان پذیر می باشد. اگر چه خرید اینترنتی بلیط های پرواز خارجی به روش اینترنتی بسیار آسان و سریع صورت می گیرد اما مسافرین هنگام ثبت نام در تورهای پاتایا و هنگام وارد کردن مشخصات مسافر می بایست از  یکسری مقررات و قوانین بلیط های اینترنتی اطلاعات لازمی داشته باشد. زیرا اگر مشخصات وارد شده به سامانه با یکی از مشخصات فرد مغایرت داشته باشد هنگام ورود به فرودگاه با مشکلاتی جدی مواجه خواهد شد. مسافرین تورهای پاتایا در نظر داشته باشند در اختیار داشتن رسید بلیط هواپیما و رسید هتل رزرو شده در شهر پاتایا از جمله ملزوماتی بوده که هنگام وارد شدن به فرودگاه می بایست به پرسنل های هواپیمایی ارائه گردد. هنگام خرید اینترنتی بلیط های پروازی مسافرین می بایست لیست کاملی از پروازها به همراه قیمت ها و همچنین مقررات و قوانین شرکت های ارائه دهنده را دانسته و با آگاهی کامل خرید خود را به انجام برسانند.

 

سفری خاطره انگیز با تور پاتایا

یکی از شهرهایی که در سواحل کشور تایلند قرار گرفته است شهر پاتایا می باشد. این شهر بیشتر به دلیل دارا بودن تفریحات آبی در میان گردشگران، شهرت خاصی را به خود اختصاص داده است. پاتایا جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که بیشتر آنها اماکن مذهبی و یا دیدنی های طبیعی هستند. در این میان از مهمترین نقاط محبوب و مکان های دیدنی شهر پاتایا می توان باغ وحشی که فیل های پاتایا در آن قرار دارند، سواحل، معبد بودای بزرگ، پارک آبی، بازار شناور،گالری چند بعدی، پارک مینی سیام، آکواریوم پاتایا، معبد وات فارا، معبد حقیقت و باغ گیاه شناسی نانگ نوچ را نام برد. از آنجایی که شهر پاتایا جزو شهرهای توریستی شناخته شده است امروزه بسیاری از گردشگران تمایل دارند تا  با همراهی تور پاتایا سفر خاطره انگیزی به شهر پاتایا داشته باشند.

 

خرید اینترنتی بلیط پروازی با تور پاتایا

یکی از آسانترین و قابل دسترس ترین بلیط های پروازی در تور پاتایا بلیط های هواپیمایی اینترنتی می باشد. قیمت این نوع بلیط های پروازی نسبت به سایر بلیط های دیگر مناسبتر است به همین دلیل خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی و رزرو هتل در تور پاتایا با استقبال بی نظیر جمع کثیری از مسافران سفرهای خارجی رو به رو شده است. به همین منظور شرکت های ایرلاین مختلف سامانه های متعددی را راه اندازی کرده اند و به صورت ۲۴ ساعته به متقاضیان خرید اینترنتی انواع بلیط های چارتری و سیستمی خدمات می دهند. موتور جستجو در چنین سامانه هایی لیست کاملی از انواع بلیط های هواپیمایی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا خریدار بتواند بنا به بودجه و سلیقه انتخاب خوبی از خرید اینترنتی بلیط هواپیما داشته باشد.

 

pataya tour

خصوصیات خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی

در خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی اولین شرط انتخاب یک سامانه معتبر که نماد اعتبار الکترونیکی داشته باشد است. شرط دوم این بوده که سامانه قدرت آنلاین شدن  و به روز رسانی لحظه ای را داشته باشد لذا در چنین شرایطی کاربر قادر خواهد بود خرید آنلاین بلیط های هواپیمایی را با اطلاع داشتن از تمامی پروازهای موجود به همراه نرخ ها به انجام برساند. استرداد و کنسل نمودن بلیط و همچنین پرداخت بهای بلیط از دیگر ویژگی های یک سامانه قابل اعتماد است. این خصوصیت در خرید اینترنتی بلیط های هواپیمایی به مسافر اطمینان می دهد که می تواند در صورت منصرف شدن از پرواز خود به راحتی در همان سایت بلیط پروازی را کنسل نموده و مبلغ آن را با کسر درصدی از بهای بلیط دریافت نماید.همچنین شرکت های ایرلاینی که اقدام به فروش آنلاین بلیط پرواز خارجی و رزرو هتل در تور پاتایا و یا سایر تورهای دیگر می کنند می بایست به جهت رفع نیاز و پاسخگویی به مشتریان با استفاده از کادری مجرب به صورت ۲۴ ساعته متقاضیان خود را پشتیبانی کنند. بدین ترتیب خریدار پروازهای خارجی در صورت بروز هر گونه اشکالی در خرید اینترنتی بلیط های خارجی و رزرو هتل این امکان را دارند تا طی تماسی تلفنی و با سرعت بالا روند خرید آنلاین را تکمیل نمایند.

 

رزرو هتل در تور گردشگری پاتایا

برای سفر به کشور تایلند و رفتن به شهر پاتایا علاوه بر تهیه بلیط پرواز خارجی لازم است تا مسافر در یکی از هتل های شهر پاتایا اتاقی را رزرو کند و در هنگام اخذ ویزای تایلند رسید هتل که واچر هتل نام دارد را به سفارت خانه تایلند ارائه دهد هر چند که ارائه دادن رسید هتل در زمان اقامت در هتل هم مورد نیاز می باشد. اما اینکه رزرو هتل به چه صورتی انجام می گیرد بسته به نظر داشت مسئولین تور پاتایا دارد زیرا با ثبت نام در تورهای پاتایا و یا هر تور مسافرتی دیگری خرید بلیط پرواز خارجی و رزرو هتل به صورت گروهی انجام گرفته و سلیقه فردی در این انتخاب دخالت ندارد.

 

قوانین خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی

بر اساس مقرراتی که سازمان هواپیمایی کشوری قرار داده است شرکت های هواپیمایی  این اجازه را داشته تا در مورد بلیط های پروازی که به صورت سیستمی و یا چارتری ارائه می دهند قوانین و مقرراتی را قرار دهند. پس بنابراین هر گونه تعجیل، تاخیر و یا کنسلی در زمان پرواز از جمله وظایف شرکت های هواپیمایی برشمرده شده است. مسافرین هنگام ثبت نام و رزرو بلیط های پروازی به صورت اینترنتی می بایست نام مسافر را با حروف انگلیسی وارد سامانه نماید. بلیط های خریداری و رزرو شده قابل انتقال به مسافرین دیگری نمی باشد. در زمان وارد کردن مشخصات فردی مسافرین قید نمودن سن دقیق افراد الزامی است در غیر اینصورت در هنگام سوار شدن به هواپیما مسافر با کانتر هواپیما مشکل پیدا خواهد نمود. نوع هواپیما در بلیط های پروازی درج شده هستند لذا در صورتی که نوع هواپیما غیر از موردی باشد که در بلیط هواپیما ذکر شده است شرکت های ایرلاین می بایست پاسخگوی آن باشند و مسئولیت این امر به سامانه های فروش بلیط های اینترنتی مرتبط نمی باشد.

 

pataya tour

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما چارتری در تور پاتایا

یکی از خصوصیاتی که خرید آنلاین بلیط های چارتری دارند این است که می توانند جایگزین مناسبی برای بلیط های سیستمی باشند. همچنین با توجه به گسترش وب سایت ها امروزه در هر شرایط مکانی و زمانی خرید اینترنتی انواع بلیط های پروازی تور پاتایا مهیا شده است. معمولا اکثر سامانه های ارائه دهنده بلیط پروازی تور پاتایا این قابلیت را داشته تا بلیط های چارتری را در انواع بیزینسی و آکونومی به مسافرین عرضه نمایند. اگر به دنبال خریدی مقرون به صرفه و مطمئن از تور پاتایا هستید به شما  توصیه شده از طریق سامانه های مختلف خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی و رزرو هتل در تور پاتایا را انجام دهید.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان https://deltaban.com

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴۲ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران/ بازدید ۵ میلیون خارجی از ایران در ۱۱ ماه

به گزارش کسب و کار نیوز، سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل در گزارشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.