صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ۲۵ میلیارد ریال وام به صندوق‌های خرد محلات آذربایجان‌غربی پرداخت شد

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت

۲۵ میلیارد ریال وام به صندوق‌های خرد محلات آذربایجان‌غربی پرداخت شد

کسب و کار نیوز - مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت: ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سال گذشته تاکنون به صندوق‌های خرد محلات زنان روستایی برای توانمندسازی بانوان این استان پرداخت شده‌است.

علیرضا آخوندزاده روز دوشنبه افزود: این میزان تسهیلات به ۹۸ صندوق خرد محله زنان روستایی برای توانمندسازی بانوان این استان پرداخت شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: در مرحله نخست به هر نفر از اعضای درخواست کننده ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌شود و در مراحل بعدی نیز با توجه به اعتبار صندوق خرد، طی هر مرحله به اعضای آن تسهیلات اختصاص می‌یابد.

وی اظهار داشت: هر صندوق خرد محله زنان روستایی حدود ۲۵ تا ۳۰ عضو فعال دارد و این اعضا می‌توانند از تسهیلات صندوق خرد محلات بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت: این صندوق‌ها ماهیت توسعه‌ دارد و علاوه بر تامین منابع مالی باعث توانمندسازی اجتماعی زنان روستایی می‌شود.

آخوندزاده تاکید کرد: بالابردن سطح معیشتی خانواده‌ها در روستاها و همچنین افزایش سطح درآمد خانوارهای روستایی از دیگر اهداف راه‌اندازی صندوق‌های خرد محله زنان روستایی است.

صندوق کارآفرینی امید بر اساس رویکرد جدید حمایت از کسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تامین مالی خرد، وظایف مهم و مغفولی را در زنجیره حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی برعهده دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.