صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / محور برنامه های فرهنگی، دانشجویی دانشگاه مقوله کارآفرینی است
محور برنامه های فرهنگی، دانشجویی دانشگاه مقوله کارآفرینی است

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور در دیدار با مولوی عبدالحمید:

محور برنامه های فرهنگی، دانشجویی دانشگاه مقوله کارآفرینی است

کسب و کار نیوز - دکتر ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی با حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ محامی نماینده محترم ولی فقیه در استان و مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت در مسجد مکی دیدار کردند.

محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به طراحی برنامه های مختلف مجازی گفت: دانشگاه پیام نور از سال تحصیلی ۹۸-۹۹ فعالیت های خود را در شبکه های مجازی در قالب جشنواره برترین ها گسترش می‌دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از یوپنا، وی افزود: رسالت اصلی دانشگاه تولید علم است و دانشگاه پیام نور در این حوزه پیشتاز است.

وی همچنین ابراز داشت؛ اقدامات خوب فرهنگی در دانشگاه پیام نور و غیرحضوری بودن از نکات ارزشمند دانشگاه پیام نور است.

دکتر ناجی ادامه داد: تمام همت خود را در جهت خدمت به دانشجویان و تسهیل شرایط تحصیل به آسانترین شکل ممکن بکار گرفته ایم و امروز هیچ دانشجویی در مقاطع مختلف تحصیل  دغدغه تامین شهریه را نخواهد داشت.امسال در راستای رونق تولید برنامه های دانشجویی این دانشگاه جدی تر برگزار می‌شود به طوری که در حوزه دانشجویی مقوله کارآفرینی محور برنامه های فرهنگی است .

امین ناجی تصریح کرد: ما در سال جاری در اجرای برنامه های فرهنگی به دنبال ایجاد خلاقیت ذهنی، فکری و تصویری دانشجویان هستیم تا بتوانیم آنها را به سمت طراحی های مورد نیازجامعه سوق داده و به بازار تولید معرفی کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: یکی دیگر از فعالیت های جدی این دانشگاه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در حوزه دانشجویی در قالب مسابقات ملی مناظره است که در  فضای گفت‌وگوی عادلانه، منطقی و با پرهیز از احساسات انجام می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان در این دیدار ضمن اشاره به موضوع اخلاق حرفه‌ای و ترویج مسئولیت اجتماعی، تصریح کرد: موضوع توسعه اخلاق حرفه‌ای در بین دانشجویان و همکاران دانشگاهی بسیار مهم است. همه باید کمک کنند تا از یک سو فضای دانشگاه بیش از گذشته با موضوع اخلاق حرفه‌ای مأنوس شود و از سوی دیگر مسئله ترویج مسئولیت‌های اجتماعی در بین دانشجویان نهادینه شود. مجموعه این دو موضوع اگر به شکل درستی محقق شود، آینده دانشگاه را تضمین خواهد کرد.

حجه الاسلام حاج شیخ محامی نماینده محترم ولی فقیه در استان سیستان وبلوچستان گفت: بنده تصور می‌کنم امروز در جامعۀ ما بیشتر به افراد متخصصی که بتوانند به ابعاد روحی و معنوی انسان‌ها خدمت کنند نیاز داریم. حالا چه در زندگی فردی و چه در زندگی اجتماعی؛ ما بیشتر به متخصصین علوم انسانی نیاز داریم. زیرا در زمینه‌های فنی، و آنچه مربوط به بخش مادی و جسمانی زندگی ماست بیشتر پیشرفت‌های زیادی کرده‌ایم و بعضاً در حال خودکفا شدن هستیم. اما نیازمندی‌های جامعه در ابعاد روحی و روانی بسیار بیشتر از آن است که فکر می‌کنیم.

اگر این نظر صحیح باشد، که البته دلائل زیادی می‌توان بر آن اقامه کرد، پس آدم‌های باهوش و مستعد فراوانی لازم است در زمینه‌های مختلف  به تحصیل بپردازند و به ابعاد معنوی  انسان خدمت کنند. این یک نیاز منطقه‌ای و حتی جهانی است و محدود به کشور ما نیست. دیگران با آنکه پیشرفت‌هایی در این علوم داشته‌اند، بعضاً نیازمندتر از ما هم هستند.

وی ابراز خرسندی کردند که دانشگاه پیام نور از ظرفیتهای بسیار بالقوه ای برخوردار می باشد که میتواند هرچه بهتر در راستای علم و فرهنگ  به مردم و جامعه خدمت نماید.

امام جمعه مسجد مکی گفت: برگزاری ازمونهای الکترونیکی  و بومی بودن موجب خرسندی ما میباشد و موجب عدالت آموزشی گردیده و بسیاری از دانشجویان در ازمون استخدامی قبول میگردند.و موجب شده بسیاری از دانشجویان اهل سنت قبول شوند که  باعث افتخار میباشد.

مولوی اسماعیل زهی  ضمن تشکر از ریاست دانشگاه پیام نور  گفت: دانشگاه پیام نور در راستای علم و فرهنگ از دیگر دانشگاه ها پیشی گرفته و از امکانات بروز و ایده عالی برخوردار میباشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کردند با دانشگاه پیام نور ارتباط بیشتری بوجود آید و خدمات دانشگاه را در چند سال اخیر قابل تقدیر دانستند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.