صفحه اصلی / استان ها / تابلوهای ورودی شهر قم باید از نظر محتوا و شعائر ساماندهی شود
تابلوهای ورودی شهر قم باید از نظر محتوا و شعائر ساماندهی شود

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی:

تابلوهای ورودی شهر قم باید از نظر محتوا و شعائر ساماندهی شود

کسب و کار نیوز : نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: تابلوهای ورودی و مبادی شهر قم باید از نظر محتوا و شعائر ساماندهی شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری شامگاه چهارشنبه در یک صد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی قم عنوان کرد: در قم ظرفیت‌های دینی، معنوی و ارزشی مهمی همچون حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و حوزه‌های علمیه قم وجود دارد که باید در ورودی شهر قم این موضوعات مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: ما باید بر اساس نیازهای قم و جایگاه آن برای تابلوهای تبلیغاتی قم تصمیمات لازم را با حضور نهادها و دستگاه‌های مختلف اتخاذ کنیم.

وی اظهار کرد: همچنین کمیته‌ای با حضور اعضای مختلف دستگاه‌های اجرایی تشکیل شود و طرح‌هایی در جهت استفاده از تبلیغات فرهنگی به جای تبلیغات تجاری و بازرگانی ارائه شود.

ذوالنوری بیان کرد: ورودی‌های کاشان و تهران به سمت قم نیاز به برنامه جامعی در طراحی و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی دارد تا فرهنگ قم را به خوبی معرفی کنیم.

وی گفت: تابلوهای ورودی و مبادی شهر قم باید از نظر محتوا و شعائر ساماندهی شود و برای این امر به مشارکت همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی نیاز است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طراحی این تابلوها در جهت تبیین مسائل فرهنگی و دینی و فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های انقلابی نیاز به اقدامات کارشناسی شده داریم.

گفتنی است در این جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم، کلیات طرح واگذاری بهره‌برداری از تابلوهای تبلیغاتی مبادی ورودی شهر قم از اداره راهداری به شهرداری قم برای تبلیغ محتواهای فرهنگی، مذهبی متناسب با شان و جایگاه شهر مقدس قم به تصویب رسید.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.