صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بر خلاف فصل قبل خوشحال نبودم
بر خلاف فصل قبل خوشحال نبودم

وینیسیوس جونیور:

بر خلاف فصل قبل خوشحال نبودم

کسب و کار نیوز: وینیسیوس جونیور امشب برابر اوساسونا درخشید و یک گل زد. او در پایان بازی گفت که فشار زیادی روی خود حس می کرد و بر خلاف فصل قبل خوشحال نبود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رئال در دیداری که یک سرو گردن بالاتر از حریفش اوساسونا بود، توانست با دو گل وینیسیوس و رودریگو پیروز شود. گلی که وینی زد، برای او حکم رهایی را داشت و پس از ثبت آن شروع به گریه کرد.

ستاره ۱۸ ساله برزیلی در پایان بازی گفت:« در تمرینات خیلی تلاش می کنم و هدفم این بود که برای رئال گل بزنم اما در بازی های قبل با بدشانسی به هدفم نمی رسیدم. با این حال سعی کردم آرامشم را حفظ کنم. هیچ چیز بهتر از این نیست که پای تان قبل از دربی به گلزنی باز شود. از اینکه یک بار دیگر باعث خوشحالی هواداران در برنابئو شدم، خوشحالم. فشار زیادی روی خودم حس می کردم و می دانستم که با گلزنی از این فشار خارج خواهم شد.»

وینیسیوس ادامه داد:« پس از مصدومیت فصل گذشته شرایط برایم کمی دشوار شد و خیلی خوب بازی نمی کردم. واقعیت این است که امسال مثل فصل گذشته خوشحال نبودم. فصل قبل شرایط برایم متفاوت بود و همیشه خوشحال بودم. حالا از زیر فشار خارج شده ام و از گلی که زدم و شادی هواداران به وجد آمدم. امیدوارم همین روند را در بازی های پیش رو ادامه دهم.»

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.