صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / زیدان: کنترل رودریگو نصف گل بود
زیدان: کنترل رودریگو نصف گل بود

پس از پیروزی بر اوساسونا

زیدان: کنترل رودریگو نصف گل بود

کسب و کار نیوز: زین الدین زیدان پس از پیروزی 2-0 رئال برابر اوساسونا بسیار خوشحال بود و به تمجید ویژه از دو ستاره برزیلی جوان تیمش پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, زیدان حالا به طور کامل از زیر فشار منتقدان خارج شده و تیمش با ثبت دومین برد متوالی صدرنشین لالیگاست. رئال امشب با درخشش وینیسیوس و رودریگو با دو گل اوساسونا را از پیش رو برداشت.

سرمربی فرانسوی در پایان بازی گفت:« از این برد خوشحالم و از اینکه بازیکنانی که به میدان فرستادم، پاسخ اعتمادم را به خوبی دادند. ۲۵ بازیکن بسیار خوب در اختیار دارم و همه آماده هستند و این امشب ثابت شد. با جدیت و انگیزه بالا بازی کردیم و مرتب سعی در حمله داشتیم. زمانی که نیاز به دفاع بود نیز همه با هم دفاع کردیم. اینجا همه معتقدند که شایسته حضور در ترکیب اصلی هستند و این یک واقعیت است. برای مربی اینکه ایجاد تغییرات و استفاده از سیستم چرخشی جواب بدهد، اهمیت بالایی دارد.»

تغییرات زیاد به خاطر در پیش بودن دربی:« من فقط به بازی با اوساسونا فکر می کردم ولی خوب، هرکسی می تواند برداشت خودش را داشته باشد. امروز مهمترین چیز اوساسونا بود و باید بر این حریف دشوار پیروز می شدیم. از حالا هم به دربی فکر خواهم کرد.»

تغییر دروازه بان:« امشب آرئولا بازی کرد و در ادامه خواهیم دید. هر سه دروازه بان در خدمت تیم هستند.»

وینیسیوس و رودریگو:« برای او خوشحالم. وینی خیلی هیجان زده و خوشحال است. همچنین رودریگو که در همان تماس اول با توپ گلزنی کرد. کنترل اولش را دیدید؟ به نظر من عالی بود و نشان داد که چه کیفیتی دارد. این کنترل خودش نصف گل بود. گاهی یادمان می رود که آنها فقط ۱۸ سال دارند. همچنین باید از فده والورده تمجید کنم که یک بازی عالی را انجام داد.»

نبرد با اتلتیکو در وندا متروپولیتانو:« الان وقت استراحت است و نمی خواهم فکرم را مشغول دربی کنم. پس از استراحتی کوتاه، تمرکزمان روی اتلتیکو خواهد رفت.»

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.