صفحه اصلی / سرخط خبرها / سربلندی کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری ها است
سربلندی کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری ها است

در دیدار با ایثارگران و به مناسبت هفته دفاع مقدس تاکید شد:

سربلندی کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری ها است

کسب و کار نیوز-رییس هیات عامل ایمیدرو در نشستی با ایثارگران گفت: امروزه سربلندی کشور مدیون خون شهدا، همت و تلاش ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور که به مناسبت هفته دفاع مقدس با ایثارگران سازمان و رییس شورای فرهنگی ایمیدرو سخن می گفت،‌ با گرامی داشت یاد امام (ره) و شهدای گرانقدر و ایثارگران تصریح کرد: در هر جا و مکانی که مشغول خدمت به میهن هستیم باید پاسداشت این جوانمردی ها و جانبازی های رزمندگان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر ایثارگری های دفاع مقدس نبود،‌ امروزه از چنین امنیتی برخوردار نبودیم،‌ تصریح کرد: مفتخریم و برخورد می بالیم که بخشی از همکاران ایمیدرو در سطوح مختلف مدیریتی،‌ کارشناسی و … از ایثارگران عزیز هستند.

رییس هیات عامل ایمیدرو همچنین به ابراز رضایت وزیر صنعت معدن و تجارت از عملکرد ایمیدرو در برگزاری مجمع سالانه و همایش اکتشاف اشاره کرد و گفت:‌ تلاش جمعی مدیران و کارشناسان و تمامی خانواده بزرگ ایمیدرو سبب شده این سازمان برنامه های وسیعی در اکتشاف، جذب و تامین منابع مالی، راه اندازی طرح ها، همکاری با بخش خصوصی … به اجرا در آورد.

وی به برنامه فعال سازی معادن کوچک اشاره کرد و افزود: مشخصات ۱۰۴ معدن برای احیا و فعال سازی آماده شده که به چه روش هایی فعال شوند.

غریب پور گفت: پیش بینی شده با راه اندازی طرح سال ۹۸ تعداد ۱۰هزار شغل در بخش معدن و صنایع معدنی ایجاد می شود.

رییس هیات عامل ایمیدرو اظهار داشت: این سازمان با هدف پیشبرد اهداف کلان معدن و صنایع معدنی با ۸۱ مرکز علمی، سازمان، تشکل تخصصی و … تفاهمنامه امضا کرده است.

وی خبر داد که به زودی مرکز استارت اپ حوزه معدن و صنایع معدنی،‌ با همکاری سه دانشگاه راه اندازی می شود.

در این نشست حجت الاسلام اخلاقی نیا رییس شورای فرهنگی و مشاور امور ایثارگران ایمیدرو به آیه ۴۰ سوره حج اشاره کرد و گفت: اگر حمله برخی با دفاع برخی دیگر خنثی نمی شد و انسان ها با از خودگذشتگی به دفاع از راه خدا بر نمی خواستند، راه خدا گم می شد.

مسوولیت میراث داران دفاع مقدس

اخلاقی نیا افزود: مسوولیت کسانی که میراث دار دفاع مقدس هستند به مراتب بیش از کسانی است که به دفاع پرداخته اند و امروزه روحانیت بالاترین مسوولیت ها را در جامعه ما برعهده دارد و پس از آن نیز زمامداران و روسا هستند و در رده بعدی خانواده شهدا و ایثارگران – به عنوان یادگاران شهدا- قرار دارند.

وی به آمار کارکنان ایثارگر اشاره کرد و گفت: در ایمیدرو ۴۰ ایثارگر هستند که هم اینک ۳۷ نفر مشغول به کارند که از این تعداد ۵ فرزند شهید و دو نفر جانباز وجود دارد. همچنین ۴۱ رزمنده و ۷ فرزند جانباز مشغول به کار در بخش های مختلف داریم.

در این دیدار که مهدی صالحی مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ایمیدرو حضور داشت، به اقدامات و خدمات این سازمان به کارکنان ایثارگر و خانواده شهدا پرداخت.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش کسب و کار نیوز ، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.