صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آسیب دیدگی‌ها من را قوی‌تر کرده است
آسیب دیدگی‌ها من را قوی‌تر کرده است

کینگسلی کومان :

آسیب دیدگی‌ها من را قوی‌تر کرده است

کسب و کار نیوز: هافبک بایرن مونیخ تاکید کرد که آسیب دیدگی‌ها باعث شده تا او با تجربه‌تر از قبل شود و تاثیرات مثبتی روی او داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, کینگسلی کومان یکی از بازیکنان خوب بایرن مونیخ است که در دوران پپ گواردیولا به این تیم آمد. این بازیکن فرانسوی کیفیت فنی بالایی دارد اما زیاد مصدوم می‌شود و این باعث شده تا نتواند همیشه برای بایرن بازی کند.

او درباره آسیب دیدگی‌های زیاد خود گفت: در فوتبال تجربه تاثیر بسیار زیادی روی یک بازیکن دارد. من زیاد مصدوم شده‌ام و البته این آسیب دیدگی‌ها در کنار اثرات منفی توانسته تاثیرات مثبتی هم روی من داشته باشد چرا که الان با تجربه‌تر از قبل شده‌ام.

کومان ادامه داد: من هنوز بازیکن جوانی هستم و شور و شوق زیادی برای درخشش دارم. من علاقه بسیار زیادی به فوتبال دارم و به شدت به دنبال موفقیت هستم.

هافبک بایرن جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد. او گفت: اگر قبل از جام جهانی مصدوم نمی‌شدم می‌توانستم تاثیر زیادی در تیم ملی فرانسه داشته باشم. بعد از قهرمانی فرانسه اصلا احساس حسادت به من دست نداد. دوست داشتم که در این رقابت حضور داشته باشم و جام را بالای سر ببرم اما با آسیب دیدگی خود و شرایط موجود کنار آمدم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.