صفحه اصلی / استان ها / ویژه برنامه های دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان
ویژه برنامه های دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان

ویژه برنامه های دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان

کسب و کار نیوز: در سومين روز از هفته دفاع مقدس، براي گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام 8 سال جنگ تحميلي، ويژه برنامه هاي مختلفي در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز سیستان و بلوچستان ، در این مراسم سردار عبدالله پور، معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه گفت: هشت سال جنگ تحمیلی و دوران پر افتخار دفاع مقدس سبب استحکام وحدت، انسجام ملی و دفاع آگاهانه در مقابل تهدیدات و توطئه های کور دشمنان در کشور شد.
مولوی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش هم گفت: دفاع مقدس عرصه ای مهم برای مقابله با تهاجم دشمنان شرقی و غربی بود و همه دنیا بداند که مردم ایران برای حفظ اسلام و کشور خود ، ایثار، گذشت و جانفشانی را معنا کردند.
نشست هم اندیشی سران طوایف در روستای علی آباد تفتان خاش، اهداء خون جمعی از بسیجیان و مسئولان خاش، یادواره شهداء بخش مرکزی شهرستان هیرمند، همایش شعرانقلاب در مسجد جامع شهر علی اکبر شهرستان هامون و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و مقاومت در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان در چابهار از جمله برنامه های امروز هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان بود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.