صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / حناچی ۶ ماه پیش با اصلاح تابلوهای نام شهدا موافقت کرد

رییس بسیج شهرداری تهران:

حناچی ۶ ماه پیش با اصلاح تابلوهای نام شهدا موافقت کرد

کسب و کار نیوز - مجتبی سالک رییس سازمان بسیج شهرداری تهران می‌گوید که پیروز حناچی ۶ ماه پیش، زمانی با اصلاح تابلوهای نام شهدا و نصب تمثال آنها موافقت کرد که هنوز مسائل موجود در فضای مجازی شکل نگرفته بود.

شهردار تهران نیز امروز در مراسم رونمایی از تمثال ۲ هزار شهید تهران با اشاره به برخی شیطنت‌ها در فضای مجازی در خصوص حذف نام شهدا از سر در خیابان‌های پایتخت گفت: این موضوع کذب است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، رییس سازمان بسیج شهرداری تهران در این مراسم با بیان اینکه ۶ ماه پیش در مورد اصلاح تابلوهای نام شهدا و تمثال آنها با شهردار صحبت کردیم گفت: آقای حناچی در آن لحظه موافقت خود را با این پروژه اعلام و بودجه مورد نظر آن را نیز تامین کرد.

وی ادامه داد: شهردار تهران آن زمانی با این موضوع موافقت کرد که هنوز مسائل موجود در فضای مجازی شکل نگرفته بود.

به گزارش ایرنا این سخنان رییس سازمان بسیج شهرداری تهران در واکنش به برخی جریان‌سازی‌هایی بود که طی چند مدت اخیر بعضی افراد، شهرداری را به حذف نام شهدا از تابلو معابر پایتخت متهم کردند.

گرچه شهرداری تهران این موضوع را رد و تکذیب کرده بود اما این افراد با نشان دادن تصاویر چند تابلو سعی داشتند وانمود کنند مسئولان شهرداری تهران به‌عمد این اقدام را انجام داده‌اند که شهردار تهران ضمن موضع گرفتن مقابل این ادعاها، همزمان دستور بررسی همه تابلوهای معابر و اصلاح آنها در صورت نیاز را صادر کرد و از شهروندان نیز خواست که در این زمینه اگر به موردی برخوردند که تابلوها در نتیجه سهل‌انگاری پیمانکاران یا عوامل جوی آسیب دیده‌اند، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری گزارش دهند.

حناچی امروز هم در مراسم رونمایی از تمثال شهدا به این موضوع واکنش نشان داد و در پاسخ به این موضوع که خانواده شهدا از حذف نام شهید از سر در خیابان های پایتخت نگران هستند گفت: فضای مجازی قابل اعتماد نیست و امروز ۴۰۰ نفر در آلبانی و تعداد بیشتر در تل آویو اخبار کذب تولید می‌کنند.

شهردار تهران تاکید کرد: این موضوع از آن دسته موضوعاتی است که هم شهرداری و هم سایر ارگان‌ها به آن حساس هستند.

این درحالی است که سازمان بسیج شهرداری تهران نیز روز گذشته اعلام کرد که تابلوهای بدون عنوان شهید اصلاح و تمثال شهدا بر سردر کوچه‌ها بازسازی شد.

در خبر ارسالی این سازمان به رسانه ها آمده است:‌ با توجه به بررسی صورت گرفته بیشتر تابلوهایی که عنوان شهید از آن حذف شده بود تابلوهایی بودند که به صورت سهوی توسط پیمانکار نصب شده است.

آمار شهدای شهر تهران افزون بر ۳۳ هزار نفر اعلام شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.