صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پاسخ خوبی به انتقادات دادیم
پاسخ خوبی به انتقادات دادیم

سرخیو راموس:

پاسخ خوبی به انتقادات دادیم

کسب و کار نیوز: سرخیو راموس پس از پیروزی ارزشمند در زمین سویا گفت که پس از شکست از پی اس جی انگیزه های فراوانی برای جبران داشتند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رئال مادرید در یک بازی حساب شده و نزدیک موفق شد با تک گل کریم بنزما سویا را شکست داده و به رده دوم لالیگا صعود کند.
سرخیو راموس کاپیتان رئال در پایان بازی گفت:« پس از شکست از پی اس جی انگیزه بالایی برای بازی امشب داشتیم. می دانستیم بازی سختی خواهد بود. چندین سال بود که نتوانسته بودیم در زمین سویا پیروز شویم. با ذهنیتی قوی وارد زمین شدیم و با این قصد که حداقل اشتباهات ممکن را داشته باشیم. بازی را کاملا تحت کنترل داشتیم و تنها روی یکی دو ضربه ایستگاهی نزدیک بود غافلگیر شویم. با وجود اینکه سویا بیشتر توپ را در اختیار داشت اما به محض گرفتن توپ حمله می کردیم. هدف ما پیروزی بود و به آن هم رسیدیم. این برد کمک می کند تا با آرامش بیشتری به مصاف اوساسونا برویم.»
راموس ادامه داد:« رئال همیشه انگیزه و عطش رقابت و پیروزی دارد. تیم هیچ وقت بدبین نیست و روز به روز بهتر خواهد شد. پاسخ خوبی به انتقادات دادیم اما راهی طولانی تا پایان فصل در پیش است. حالا با بیلبائو در صدر هم امتیاز هستیم و از این بابت خوشحالم. باید بهتر و بهتر شویم و از فرصت ها نهایت استفاده را ببریم.
خیلی خوب و سازماندهی شده در زمین بازی کردیم. سویا از کناره ها حمله می کرد ولی فضاها را بسته بودیم. ادن هازارد و گرت بیل در کارهای دفاعی مشارکت زیادی کردند و این به ما در دفاع و حمله کمک فراوانی کرد. باید به همین روند ادامه دهیم.»
۴۰۰ پیروزی با رئال:«در هر صورت این هم یک آمار است و البته این آمارهای شخصی هم در نوع خودش غرورآمیز است. امیدوارم با رئال به پیروزی های بیشتری هم دست یابم.»
سوت های هواداران سویا:«خیلی دوست دارم این فضا در پیسخوان بر علیه من تعدیل شود. اگر در هر لحظه ای هواداران سویا احساس کردند که به آنها بی احترامی شده، عذرخواهی می کنم.»

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.