صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / من مقصر ناکامی‌های بارسا هستم
من مقصر ناکامی‌های بارسا هستم

پس از باخت به گرانادا

من مقصر ناکامی‌های بارسا هستم

کسب و کار نیوز: ارنستو والورده پس از شکست امشب بارسا در برابر گرانادا خودش را مسئول اول این ناکامی عنوان کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بارسلونا که از ۴ بازی ابتدایی خود در لالیگا تنها هفت امتیاز کسب کرده بود، پس از تساوی برابر دورتموند در لیگ قهرمانان به زمین گرانادا آمده بود تا سه امتیاز را از آن خود کند اما در نهایت در برابر میزبان با انگیزه خود ۲-۰ شکست خورد. بارسا حالا پس از ۵ هفته از لالیگا با ۹ گل خورده و به طور مشترک با بتیس، بدترین خط دفاعی را دارد. این بدترین شروع بارسا در لالیگا از سال ۱۹۹۴ است.
ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« شرایط نگران کننده است چرا که در بیرون از خانه نتایج خوبی کسب نمی‌کنیم. وقتی در ۴ بازی متوالی خارج از خانه نمی‌توانیم پیروز شویم، نشان دهنده این است که در وضعیت خوبی قرار نداریم. درست است که برخی ستاره‌های ما دیر به تیم اضافه شده‌اند ولی این هم توجیه مناسبی نیست. در بیرون از خانه خوب بازی نمی‌کنیم. امشب مالک توپ و میدان بودیم ولی در زدن ضربات آخر بی‌دقت هستیم. هرگز در طول بازی در موقعیت جبران شکست قرار نگرفتیم.»
والورده ادامه داد:« کمی در تمام کنندگی ضعف داریم و در مترهای آخر کم می‌آوریم. گرانادا در تمام طول بازی شجاعانه و با جرات کار کرد و به خوبی ما را پرس کرده بود. وقتی هم از زیر فشار حریف خارج می‌شدیم، نمی‌توانستیم موقعیت‌سازی کنیم. باید این نقاط ضعف را برطرف کنیم. من به عنوان مربی مقصر این ناکامی‌ها هستم. درست است که بازیکنان در زمین به میدان می‌روند ولی در مواقع باخت، همیشه مربی مقصر اول است.»
والورده در مورد رکورد ۹ گل خورده در ۵ بازی گفت:« واضح است که این یک آمار بد است و مطابق عملکردمان در سال‌های گذشته نیست. در بیرون از خانه خوب بازی نمی‌کنیم و گل‌های زیادی هم دریافت می‌کنیم.»

همچنین مطالعه کنید:

ذخایر کالاهای اساسی به وضعیت مازاد رسید

به گزارش کسب و کار نیوز ، علیرضا پیمان‌پاک، قائم‌مقام وزارت جهاد کشاورزی در امور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.