لوئیس سوارز:

کسب و کار نیوز:لوئیس سوارز پس از باخت 2-0 بارسا در زمین گراناد خبر از فصلی دشوار برای بارسلونا داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه,  بارسا امشب در زمین گرانادا به میدان رفت و با دو گل بازنده شد. آبی اناری ها یک بار دیگر در بازی خارج از خانه موفق به پیروزی نشدند. آنها پیش از این به بیلبائو باخته بودند و در زمین اوساسونا هم ۲-۲ متوقف شدند. بارسا از هفته ۳۴ فصل گذشته دیگر نتوانسته در خارج از خانه سه امتیاز را کسب کند.

لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسا در پایان بازی گفت:« معتقدم نباید در شروع فصل این همه امتیاز از دست می دادیم. این کار را بسیار مشکل می کند. کنترل بازی در دست ما بود ولی در تمام کنندگی خوب کار نکردیم. باید این شکست را آنالیز کرد.»
سوارز در مورد روند بد بارسا در بازی های بیرون خانه گفت:« نباید فصل گذشته را وارد فصل جاری کرد. باید دلیل عدم نتیجه گیری در زمین حریفان را آنالیز کرد؛ چرا که در تاثیرگذاری و نیز خلق موقعیت نگران کننده هستیم. ما بارساییم و باید در هر زمینی پیروز شویم.»
سوارز در پایان گفت:« از الان نمی توان گفت که در لالیگا شانس زیادی نداریم ولی پیروزی در این بازی ها برای فتح لالیگا بسیار مهم است. همیشه گفته ام که برد در چنین بازی هایی ما را به سمت قهرمانی لالیگا هدایت می کند. باید در تمام کنندگی بهتر عمل کنیم و متوجه باشیم که سال دشواری پیش روی ماست.»

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.