چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خودداری سیمئونه از اظهارنظر در مورد گریزمان
خودداری سیمئونه از اظهارنظر در مورد گریزمان

خودداری سیمئونه از اظهارنظر در مورد گریزمان

کسب و کار نیوز:دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، از اظهارنظر در مورد شرایط انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا خودداری کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, گریزمان که از تابستان ۲۰۱۸ به دنبال ترک اتلتیکو مادرید بود، سرانجام در تابستان امسال راهی بارسلونا شد. بند جدایی او از اتلتیکو مادرید ۲۰۰ میلیون یورو بود اما براساس تبصره ای که در قرارداد او بود، در صورت نهایی نشدن انتقال او پیش از ماه جولای، او می توانست با ۱۲۰ میلیون یورو این باشگاه را ترک کند.
باشگاه بارسلونا هم از این تبصره استفاده کرد اما باشگاه اتلتیکو معتقد بود که مذاکرات گریزمان با باشگاه کاتالانی پیش از این تاریخ آغاز شده، بنابراین بارسا باید ۲۰۰ میلیون یورو برای خرید او بپردازد.
روز گذشته نشریه موندو دپورتیوو اعلام کرد به مدارکی دست پیدا کرده که نشان می دهد مذاکرات بارسا و گریزمان در ماه مارس بوده است اما سیمئونه در آستانه دیدار تیمش مقابل سلتا ویگو، از اظهارنظر در این مورد خودداری کرد.
او به خبرنگاران گفت:” من به بازی با سلتا فکر می کنم. به هیچ موضوع دیگری علاقه مند نیستم. با همه احترام به شما، سوال را متوجه می شوم اما صادقانه بگویم، بعد از بازی چهارشنبه، ما از این زمان برای فکر کردن به بازی با سلتا استفاده کردیم.
آنها تیم تقویت شده ای هستند، با بازیکنان با استعدادی که دارند، پیوستن رافینیا، حضور سانتی مینا که خط حمله خطرناکی را تشکیل داد. ما بیشتر روی این تمرکز داریم. من هدف شما را درک می کنم اما من هم هدف خودم را دارم.”

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.