صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سوپرمن سیاه‌پوش نفت با دستکش‌های خونین!
سوپرمن سیاه‌پوش نفت با دستکش‌های خونین!

تصاویر بازگشت درخشان سوشا مکانی به لیگ برتر؛

سوپرمن سیاه‌پوش نفت با دستکش‌های خونین!

کسب و کار نیوز:سوشا مکانی در اولین بازی خود بعد از یک سال و نیم غیبت در فوتبال ایران نمایش درخشان و امیدوار کننده‌ای داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, سوشا که امروز با پیراهن یک دست مشکی در آخرین نقطه سنگر تیم سرسخت نفت مسجدسلیمان به میدان رفته بود، در ورزشگاه نقش جهان روزی پُرحاشیه اما جذاب را پشت سر گذاشت و یاد و خاطره‌ی روزهایی را که به واسطه آن مورد پسند تیم‌های پرسپولیس و استقلال قرار گرفته بود را زنده کرد.
نقطه اوج دروازه‌بانی سوشا مربوط به دفع شوت کی‌روش استنلی و سپس، سیو فوق‌العاده روی ضربه سر محمد محبی، بازیکن بوشهری تیم سپاهان بود که دروازه نفتی‌ها را از خطر فرو ریختن نجات داد.
سوشا همچنین در ۱۰ دقیقه پایانی در صحنه‌ای که محبی قصد نزدیک شدن به دروازه‌یوی را داشت، شجاعانه مقابل او ایستاد و بعد از برخورد شدید با این بازیکن، دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه فک و صورت شد و در همان نمای اولیه مشخص بود در حال خونریزی است؛ اگرچه گزارشگر بازی کنایه‌ای به وقت‌کشی او زد، اما تصاویر بعدی نشان داد سوشا چگونه آسیب دیده و چه دردی را تحمل می‌کند.
او در پایان مسابقه با صورت باندپیچی شده عجیب و غریب‌اش به داخل آمبولانس مستقر در کنار زمین هدایت شد تا در آنجا مورد مداوای بهتر قرار بگیرد و این در شرایطی بود که امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی به تمجید از وی مشغول بود و او را لفظ سوپرمن توصیف کرد؛ بازیکنی که مانع از پیروزی سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان شد.
سوشا که پس از سه بازی جانشین حبیب فرعباسی، دروازه‌بان جوان نفتی‌ها شده است، در پایان مسابقه با دستکش‌های خونین زمین نقش جهان را ترک کرد؛ درحالی که در درون نیز جراحت‌هایی از شعارهای هواداران سپاهان داشت؛ تماشاگرانی که توقف حمله بر علیه تیم مدعی‌شان را خوش نداشتند.
مکانی در حالی به فوتبال ایران بازگشت که در دور برگشت فصل ۹۷-۹۶ نیز در لیگ برتر حضور داشت و در چارچوب صنعت نفت آبادان قرار گرفت، اما حالا پس از حدود یک سال و نیم مجددا یک تیم نفتی را انتخاب کرده و امیدوار به درخشش روزهای خوب گذشته‌اش است.
سوشا در فصل‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ اوبوس لیگ(لیگ یک) نروژ دروازه‌بان میوندالن بود که به ترتیب ۱۴ و ۱۰ بازی انجام داد، اما در لیگ برتر این کشور فرصت بازی به دست نیاورد و بیشتر نیمکت‌نشین بود که به همین دلیل تصمیم گرفت به ایران بازگردد تا مجددا فرصت بازی پیدا کند و دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد؛ شروعی که در دیدار نفت مسجدسلیمان برابر سپاهان رخ داد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.