صفحه اصلی / استان ها / برگزاری اولین دوره مسابقات اسکیت آلپاین در خراسان رضوی
برگزاری اولین دوره مسابقات اسکیت آلپاین در خراسان رضوی

برگزاری اولین دوره مسابقات اسکیت آلپاین در خراسان رضوی

کسب و کار نیوز : رئیس هیات اسکیت خراسان رضوی گفت: مسابقات اسکیت آلپاین برای اولین بار در خراسان رضوی و در ۱۲رده سنی برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، محمد عجم افزود: این مسابقه در ۱۲رده سنی، روز جمعه ۲۹شهریور ماه، دربرگزاری اولین دوره مسابقات اسکیت آلپاین در خراسان رضوی مجموعه ورزشی شهدای شهرداری مشهد برگزار می‌شود.
وی در خصوص برگزاری مرحله نهایی تیم رول‌بال کشور در هفته اول مهرماه افزود: به‌ احتمال‌ قوی خراسان رضوی جزو چهار تیم اصلی خواهد بود.
عجم تصریح کرد:رول‌بال ترکیبی از رشته‌های هندبال، بسکتبال و اسکیت است که قوانینی شبیه به ورزش هندبال دارد و تقریباً یک سال از شروع این رشته در خراسان می‌گذرد.
رئیس هیات اسکیت خراسان رضوی اظهار کرد: در گذشته خراسان در اسکیت تک‌رشته‌ای بود و تنها در رشته سرعت فعالیت داشت؛ اما در حال حاضر رشته‌های مختلف اسکیت از جمله فری استایل، آلپاین و هاکی در استان کار می‌شوند.
به گفته وی، امسال علاوه بر اینکه در رشته اسکیت سرعت، دختران توانستند با کسب سه طلا و یک نقره، قهرمان استعدادهای برتر کشور شوند، در شاخه فری استایل دختران توانستند چهار مدال نقره و پسران یک مدال نقره در رشته‌ای که تنها یک سال و نیم از شروع آن می‌گذرد هم کسب کنند.
رئیس هیات اسکیت خراسان رضوی اضافه کرد: در مجموع تیمی، دختران رشته سرعت قهرمان کشور شدند و پسران فری استایل مقام سوم ایران را از آن خود کردند.
وی با بیان اینکه در رشته اسکوتر شروع به فعالیت کرده‌ایم، ادامه داد: سال گذشته کلاس داوری اسکیت روی یخ برگزار شد و امسال نیز در تاریخ ۲۳و۲۴ شهریور ماه کلاس داوری اسکیت هنری برگزار شد تا مشکلی در زمینه داور نداشته باشیم.
عجم در خصوص رشته اسکیت هنری هم گفت: بانوان ما به‌خوبی در این زمینه فعالیت دارند و امیدواریم در سطح کشور در رشته‌های متنوع حرفی برای گفتن داشته باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.