صفحه اصلی / استان ها / برخورد قضایی با مرکز بازیافت غیرمجاز پسماند‌های عفونی
برخورد قضایی با مرکز بازیافت غیرمجاز پسماند‌های عفونی

برخورد قضایی با مرکز بازیافت غیرمجاز پسماند‌های عفونی

کسب و کار نیوز :رئیس اداره محیط زیست ساوه از بازداشت متخلفان مرکز بازیافت غیرمجاز پسماند‌های عفونی در ساوه باحکم قضایی خبرداد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ رستم خانی گفت: کارشناسان و ضابطین قضایی اداره محیط زیست ساوه در پایش‌های ادواری از واحد‌های تولیدی و صنعتی پراکنده اطراف ساوه به یک واحد صنعتی غیرمجاز برخورد کردند .
این واحدصنعتی پسماند‌های عفونی را جمع آوری و بازیافت می‌کرد که بلافاصله موضوع به مقام قضایی گزارش شد و با دستور دادستان متخلفین بازداشت شدند.
وی افزود: این مرکزغیرمجاز واقع در محدوده کوره‌های آجرپزی سنتی بود و متخلفان پسماند‌های عفونی را از شهرستان رباط کریم و قزوین خریداری و به این مکان منتقل می کردند که با دستور مقام قضایی، متخلفان دستگیر و بازداشت شدند و مکان موردنظر غیرفعال شد و پرونده مربوطه در دادگستری شهرستان درحال پیگری است.
رئیس اداره محیط زیست ساوه گفت : در شهرستان ساوه کلیه پسماند‌های عفونی پس از جمع آوری از مراکز بهداشتی و درمانی با نظارت محیط زیست و دانشکده علوم پزشکی ساوه و بی خطرسازی به سایت پردازش شهرداری ساوه منتقل و در آنجا در یک مکان مجزا در ترانشه‌های حفرشده بوسیله آهک دفن بهداشتی می‌شوند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.