به گزارش کسب و کار نیوز، سید میثم حسینی لر اظهار کرد: در راستای ارتقای مشتری مداری و صرفه جویی در زمان مشتریان، گزینه ی در بخش رهگیری کارت سوخت در سایت پست ایجاد شده است تا متقاضیان در صورت تمایل به دریافت کارت در محل مورد نظر، با ورود اطلاعات لازم و پرداخت هزینه ارسال پیشتاز بر اساس نرخنامه پستی؛ کارت سوخت خود را در آدرس اعلام شده دریافت کنند.
معاون فناوری اطلاعات شرکت ملی پست با اشاره به اینکه کارت های سوخت صرفاً یکبار جهت تحویل به در منزل فرد متقاضی خواهد رفت و در صورت نبودن گیرنده، آدرس اشتباه و یا تغییر محل سکونت به باجههای معطله برگشت داده میشود اضافه کرد: پیش از این فرد متقاضی کارت سوخت، با مراجعه به سایت epolice و دریافت کد رهگیری ۲۴ رقمی، به بخش رهگیری در سایت شرکت ملی پست مراجعه و پس از آگاهی از محل نگهداری کارت خود در باجههای معطله پست اقدام به مراجعه حضوری و دریافت کارت خود میکرد.
بنا بر اعلام شرکت پست، وی عنوان کرد: این روند از سویی باعث ایجاد صفهای طولانی و هدر رفت زمان مشتریان گردیده بود و از سوی دیگر اعتراض بسیاری از کاربران را جهت اصلاح فرایند موجود در پی داشت. حسینی لر در پایان خاطر نشان کرد: کاربران می توانند از روش جدید برای دریافت کارت خود اقدام و در غیر این صورت با مراجعه حضوری و روش پیشین کارت خود را دریافت کنند.