صفحه اصلی / چند رسانه ای / محصولات جدید اپل معرفی شدند / رونمایی از آیفون ۱۱
محصولات جدید اپل معرفی شدند / رونمایی از آیفون ۱۱

محصولات جدید اپل معرفی شدند / رونمایی از آیفون ۱۱

اپل در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود از سری پنجم ساعت‌های هوشمند و همچنین آیفون ۱۱ رونمایی کرد.

اپل در ادامه مراسم رونمایی از محصولات جدید خود از سری پنجم ساعت‌های هوشمند و همچنین آیفون ۱۱ رونمایی کرد.

به نقل از سی‌ان‌ان، اپل در ادامه مراسم رونمایی از محصولات جدید خود از اپل واچ سری ۵ رونمایی کرد. سری پنجم ساعت‌های هوشمند اپل مجهز به نمایشگر رتینا هستند. این بدان معناست که صفحه ساعت همیشه روشن است. کاربر به راحتی می‌تواند ساعت و اطلاعات دیگر را مشاهده کند.

از سوی دیگر قابلیت تماس بین‌المللی با سرویس اورژانس نیز در این ساعت هوشمند فراهم شده است. به این ترتیب کاربران در ۱۵۰ کشور می‌توانند به طور مستقیم از ساعت هوشمند خود با سرویس‌های اورژانس تماس بگیرند.

نسخه سلولار این گجت مجهز به ویژگی SOS است. فرد با فشار دادن و نگه داشتن دکمه در کنار گجت می‌تواند با سرویس‌های اورژانس تماس برقرار کند و نیازی به استفاده از آیفون نیست.

همچنین در این گجت قطب‌نما نیز تعبیه شده است. اپل واچ سری ۵ مجهز به سیستم عامل OS۶ است. کاربران می توانند با کمک ویژگی‌های جدید مانند ردیابی دوچرخه‌سواری (Cycling Tracking) وضعیت سلامت خود را رصد کنند.

نسخه GPS این دستگاه با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود و بهای مدل سلولار آن ۴۹۹ دلار است. اپل واچ سری ۵ از ۲۰ سپتامبر در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. همچنین قیمت اپل واچ سری سوم ۱۹۹ دلار اعلام شد.

رونمایی از آیفون ۱۱ در رنگ های متنوع

پس از رونمایی از اپل واچ سری پنجم، نوبت به ۳ نسخه آیفون ۱۱ رسید. جدیدترین آیفون که جایگزین آیفون ایکس‌مکس می‌شود، مجهز به نمایشگر ال‌سی‌دی ۶.۱ اینچی و قابلیت صوت فضایی (Spatial audio) دارد. همچنین دوربین‌های پشتی آیفون ۱۱ به شکل مربع قرار گرفته‌اند و شامل یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل واید برای آئوتو فوکوس سریع‌تر و یک دوربین اولترا واید ۱۲ پیکسلی دیگر برای ثبت تصاویر بیشتر هستند. دوربین سلفی دستگاه نیز ۱۲ مگاپیکسلی و دارای حالت لنداسکیپ است و می‌تواند تصاویر اسلوموشن ثبت کند. همچنین دوربین‌های این دستگاه قابلیت فیلمبرداری با وضوح ۴K را دارند.

آیفون جدید در ۶ رنگ از جمله زرد، سبز و بنفش عرضه می‌شود.

اپل اعلام کرد دوربین‌های آیفون ۱۱ با حالت شب (Night Mode) عرضه می‎شوند. این حالت به کاربر اجازه می‌دهد در تاریکی نیز با وضوح عکاسی کند. البته اپل نخستین شرکتی نیست که چنین قابلیتی را عرضه می‌کند. پیش از این و در نوامبر ۲۰۱۸ میلادی گوگل ویژگی Night Sight را به موبایل‌های پیکسل اضافه کرد.

در آیفون جدید از تراشه‌های A۱۳ بایونیک استفاده شده است. دوربین سلفی آن نیز مجهز به قابلیت Face ID است و طراحی آن با مدل آیفون سال قبل شباهت زیادی دارد.

آیفون ۱۱ مجهز به استاندارد مقاومت IP۶۸ است و بنابراین تا عمق ۲ متری آب به آن نفوذ نمی‌کند. این دستگاه با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه می‌شود.

این شرکت همچنین از آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس نیز رونمایی کرد. آیفون ۱۱ پرو دوربین‌های قدرتمندی دارد. سرعت این دستگاه بالاتر است و تراشه بهتری دارد. پشت هر دو آیفون‌ها سه دوربین قرار دارد. همچنین دوربین این دستگاه‌ها قادر به ضبط چند ویدیو به طور همزمان است. آیفون ۱۱ پرو برای عکاسان حرفه‌ای مناسب است. دوربین‌های پشتی این دو دستگاه لنزهای تله فتو، واید و اولترا واید دارند.

هردو این دستگاه‌ها در رنگ‌های سبز، نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی عرضه می‌شود. آیفون ۱۱ پرو با نمایشگر ۵.۸ اینچی و آیفون ۱۱ پرو مکس با نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED عرضه می‌شوند. همچنین طول عمر شارژ این دستگاه‌ها ۵ ساعت طولانی‌تر از مدل‌های سال گذشته است.

قیمت آیفون ۱۱ پرو ۹۹۹ دلار و آیفون ۱۱ پرو مکس ۱۰۹۹ دلار اعلام شده است.

مشتریان می‌توانند از جمعه پیش‌سفارش خود برای این دستگاه‌ها را ثبت کنند. همچنین این دستگاه‌ها از ۲۰ سپتامبر در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند.

همچنین مطالعه کنید:

مالیات بر خودرو‌های لوکس تعیین شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.